Zobrazit minimální záznam

Motivational Activity Schedule in Musical Activities Relation to the Fipple Flute
dc.contributor.advisorVáňová, Hana
dc.creatorJirásková, Lenka
dc.date.accessioned2017-04-05T11:03:17Z
dc.date.available2017-04-05T11:03:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12428
dc.description.abstractMotivace - "zázračná" síla, která dokáže divy. Pomáhá vést naše kroky k vytčenému cíli... A to nejen ve výchovně vzdělávacím procesu, ale i v lidském životě. Každý pedagog si často klade otázku, jak docílit toho, aby byly děti při práci aktivní. Jak jim nové vědomosti předat, aby pro ně byly zajímavé. Jak to zkrátka udělat, aby pracovaly s chutí a získaly z této práce co nejvíce. A právě s tím vším souvisí motivace - nejlepší klíč k těmto problémům. Motivací lidského chování se zabývala velká řada psychologů. Problematika tohoto tématu však stále patří k nej složitějším úkolům psychologie. Její úspěšná aplikace na kterýkoli obor musí vycházet z poznatků o motivaci lidského chování. Otázka motivace lidského chování, jak již bylo naznačeno, je velmi komplexní a problematická, ale je jakýmsi návodem k pochopení lidské psychiky, která dává našim činům smysl. Proto je studium motivace klíčovým momentem v porozumění člověku a v pedagogické praxi hraje velice důležitou roli. Motivace v hudebních činnostech dětí je zatím zpracována pouze v ojedinělých studiích. Proto bude následující text pokusem o uvedení do této problematiky. První část práce by měla objasnit podstatu hudební motivace, a to z hlediska psychologického i pedagogického. Budeme se zde také zabývat autoaktivačními cykly, které hrají v motivaci a učení...cs_CZ
dc.description.abstractMotivace - "zázračná" síla, která dokáže divy. Pomáhá vést naše kroky k vytčenému cíli... A to nejen ve výchovně vzdělávacím procesu, ale i v lidském životě. Každý pedagog si často klade otázku, jak docílit toho, aby byly děti při práci aktivní. Jak jim nové vědomosti předat, aby pro ně byly zajímavé. Jak to zkrátka udělat, aby pracovaly s chutí a získaly z této práce co nejvíce. A právě s tím vším souvisí motivace - nejlepší klíč k těmto problémům. Motivací lidského chování se zabývala velká řada psychologů. Problematika tohoto tématu však stále patří k nej složitějším úkolům psychologie. Její úspěšná aplikace na kterýkoli obor musí vycházet z poznatků o motivaci lidského chování. Otázka motivace lidského chování, jak již bylo naznačeno, je velmi komplexní a problematická, ale je jakýmsi návodem k pochopení lidské psychiky, která dává našim činům smysl. Proto je studium motivace klíčovým momentem v porozumění člověku a v pedagogické praxi hraje velice důležitou roli. Motivace v hudebních činnostech dětí je zatím zpracována pouze v ojedinělých studiích. Proto bude následující text pokusem o uvedení do této problematiky. První část práce by měla objasnit podstatu hudební motivace, a to z hlediska psychologického i pedagogického. Budeme se zde také zabývat autoaktivačními cykly, které hrají v motivaci a učení...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleInventář motivačních činností v hudebních aktivitách. Vazba k zobcovým flétnámcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52585
dc.title.translatedMotivational Activity Schedule in Musical Activities Relation to the Fipple Fluteen_US
dc.contributor.refereeBělohlávková, Petra
dc.identifier.aleph000969467
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - hudební výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Musicen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - hudební výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Musicen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMotivace - "zázračná" síla, která dokáže divy. Pomáhá vést naše kroky k vytčenému cíli... A to nejen ve výchovně vzdělávacím procesu, ale i v lidském životě. Každý pedagog si často klade otázku, jak docílit toho, aby byly děti při práci aktivní. Jak jim nové vědomosti předat, aby pro ně byly zajímavé. Jak to zkrátka udělat, aby pracovaly s chutí a získaly z této práce co nejvíce. A právě s tím vším souvisí motivace - nejlepší klíč k těmto problémům. Motivací lidského chování se zabývala velká řada psychologů. Problematika tohoto tématu však stále patří k nej složitějším úkolům psychologie. Její úspěšná aplikace na kterýkoli obor musí vycházet z poznatků o motivaci lidského chování. Otázka motivace lidského chování, jak již bylo naznačeno, je velmi komplexní a problematická, ale je jakýmsi návodem k pochopení lidské psychiky, která dává našim činům smysl. Proto je studium motivace klíčovým momentem v porozumění člověku a v pedagogické praxi hraje velice důležitou roli. Motivace v hudebních činnostech dětí je zatím zpracována pouze v ojedinělých studiích. Proto bude následující text pokusem o uvedení do této problematiky. První část práce by měla objasnit podstatu hudební motivace, a to z hlediska psychologického i pedagogického. Budeme se zde také zabývat autoaktivačními cykly, které hrají v motivaci a učení...cs_CZ
uk.abstract.enMotivace - "zázračná" síla, která dokáže divy. Pomáhá vést naše kroky k vytčenému cíli... A to nejen ve výchovně vzdělávacím procesu, ale i v lidském životě. Každý pedagog si často klade otázku, jak docílit toho, aby byly děti při práci aktivní. Jak jim nové vědomosti předat, aby pro ně byly zajímavé. Jak to zkrátka udělat, aby pracovaly s chutí a získaly z této práce co nejvíce. A právě s tím vším souvisí motivace - nejlepší klíč k těmto problémům. Motivací lidského chování se zabývala velká řada psychologů. Problematika tohoto tématu však stále patří k nej složitějším úkolům psychologie. Její úspěšná aplikace na kterýkoli obor musí vycházet z poznatků o motivaci lidského chování. Otázka motivace lidského chování, jak již bylo naznačeno, je velmi komplexní a problematická, ale je jakýmsi návodem k pochopení lidské psychiky, která dává našim činům smysl. Proto je studium motivace klíčovým momentem v porozumění člověku a v pedagogické praxi hraje velice důležitou roli. Motivace v hudebních činnostech dětí je zatím zpracována pouze v ojedinělých studiích. Proto bude následující text pokusem o uvedení do této problematiky. První část práce by měla objasnit podstatu hudební motivace, a to z hlediska psychologického i pedagogického. Budeme se zde také zabývat autoaktivačními cykly, které hrají v motivaci a učení...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990009694670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV