Digitalizované studijní materiály pro studenty se specifickými potřebami
Procházet dle
Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 1-24 z 24
-
Základy kvalitativního výzkumu
(Albert, 1999) -
Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
(Gaudeamus, 2013) -
ADHD - porucha pozornosti s hyperaktivitou
(Albatros Media - Edika, 2013) -
Manuálek sociální gerontologie
(Originál, 2006) -
Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě
(Grada, 1995) -
Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
(Univerzita Palackého v Olomouci, 2007) -
Profesní etika učitelství: studijní text pro posluchače oboru Školský management
(Univerzita Karlova v Praze, 2003) -
Muzikoterapie a specifické poruchy učení
(Grada, 2011) -
Hluchoslepota - lidé s ní a kolem ní
(Univerzita Palackého v Olomouci, 2006) -
Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení
(Portál, 2012) -
Alternativní školy
(Gaudeamus, 1994) -
Přirozený svět jako filosofický problém
(Československý spisovatel, 1992) -
Individualizace v mateřské škole
(Portál, 2015) -
Jak zvládnout problémy dětí se školou?
(Pasparta Publishing, s.r.o., 2016) -
Sociální deviace
(Sociologické nakladatelství, Praha, 2001) -
Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování
(Portál, Praha, 2011) -
Odlišné dítě
(Vyšehrad, Praha, 1994) -
Učitel a syndrom vyhoření
(Raabe, společně pro kvalitní vzdělávání, 2018) -
Jak se učíme : překvapivá pravda o tom, kdy, kde a jak se učíme
(Bizbooks, 2015) -
Teaching children who are deafblind: contact, communication and learning
(Fulton Publishers, 2002) -
Psychopatologie : pedagogické, právní a sociální aspekty
(Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2018) -
Cesta k inkluzi : úvahy z praxe a pro praxi
(Triton, 2014)