dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Zlatohlávková, Irena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:11:25Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:11:25Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12461 | |
dc.description.abstract | Práce obsahuje teoretické základy vztahující se třídnímu klimatu a pozici žáka ve třídě. Praktická část je založena na sociometrickém výzkumu vývoje pozic žáků jedné třídy nejprve ve čtvrtém, poté v devátém ročníku základní školy. Doplňujícím výzkumem je preference kladných a odsuzování záporných vlastností stejných dětí v daném věku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work contains theoretical foundations regarding the class environment and pupil's position in the class. The practical part is based on the sociometric research of pupil's position evolution, first in fourth grade and afterward in ninth grade of basic school. Additional research investigates positive and negative characteristics of children in the same age. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Klima školní třídy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52786 | |
dc.title.translated | Classroom atmosphere | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000943111 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce obsahuje teoretické základy vztahující se třídnímu klimatu a pozici žáka ve třídě. Praktická část je založena na sociometrickém výzkumu vývoje pozic žáků jedné třídy nejprve ve čtvrtém, poté v devátém ročníku základní školy. Doplňujícím výzkumem je preference kladných a odsuzování záporných vlastností stejných dětí v daném věku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work contains theoretical foundations regarding the class environment and pupil's position in the class. The practical part is based on the sociometric research of pupil's position evolution, first in fourth grade and afterward in ninth grade of basic school. Additional research investigates positive and negative characteristics of children in the same age. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009431110106986 | |