Zobrazit minimální záznam

The handwork developing programme for the children of lower school age and the children with special education needs
dc.contributor.advisorBeránek, Vladislav
dc.creatorJežková, Martina
dc.date.accessioned2017-04-05T11:12:39Z
dc.date.available2017-04-05T11:12:39Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12467
dc.description.abstractTématem práce j e navržení, vlastní realizace a zhodnocení programu rozvíjejícího jemnou motoriku u dětí mladšího školního věku a u dětí se specifickými poruchami učení. V první kapitole j e obsažena teorie potřebná pro sestavení takového programu. Týká se zejména vzdělávacího obsahu a didaktických metod praktických činností, specifických poruch učení, diagnostiky jemné motoriky a možností jejího rozvíjení. Ve druhé kapitole je stanoven vlastní cíl práce a její úkoly. Třetí kapitola zdůvodňuje použité metody, charakterizuje a vymezuje vlastní program. Ve čtvrté kapitole je pak popsána pracovní náplň jednotlivých setkání programu, reflexe jejich průběhu, zhodnocení účinnosti programu a kasuistiky jednotlivých žáků.cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of this thesis is a proposal, realization and evaluation of the effect of the programme that develops handwork at the children of lower school age and the children with special education needs. In the first chapter there is included the theory necessary for making up such a programme. It relates mainly to the educative contents and didactic methods of practical activities, specific learning disorders, diagnostics of handwork and possibilities of its development. The second chapter is focused on the aim of the work and its tasks. The third chapter gives reasons for the used methods, characterize and define the proper programme. In the fourth chapter there are described the contents of individual meeting sof the programme effect and casuistry of individua pupils.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvíjení jemné motoriky u dětí mladšího školního věku a u dětí se specifickými poruchami učenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52670
dc.title.translatedThe handwork developing programme for the children of lower school age and the children with special education needsen_US
dc.contributor.refereeVodáková, Jitka
dc.identifier.aleph001110725
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem práce j e navržení, vlastní realizace a zhodnocení programu rozvíjejícího jemnou motoriku u dětí mladšího školního věku a u dětí se specifickými poruchami učení. V první kapitole j e obsažena teorie potřebná pro sestavení takového programu. Týká se zejména vzdělávacího obsahu a didaktických metod praktických činností, specifických poruch učení, diagnostiky jemné motoriky a možností jejího rozvíjení. Ve druhé kapitole je stanoven vlastní cíl práce a její úkoly. Třetí kapitola zdůvodňuje použité metody, charakterizuje a vymezuje vlastní program. Ve čtvrté kapitole je pak popsána pracovní náplň jednotlivých setkání programu, reflexe jejich průběhu, zhodnocení účinnosti programu a kasuistiky jednotlivých žáků.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this thesis is a proposal, realization and evaluation of the effect of the programme that develops handwork at the children of lower school age and the children with special education needs. In the first chapter there is included the theory necessary for making up such a programme. It relates mainly to the educative contents and didactic methods of practical activities, specific learning disorders, diagnostics of handwork and possibilities of its development. The second chapter is focused on the aim of the work and its tasks. The third chapter gives reasons for the used methods, characterize and define the proper programme. In the fourth chapter there are described the contents of individual meeting sof the programme effect and casuistry of individua pupils.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011107250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV