Zobrazit minimální záznam

Children with deferred school attendance
dc.contributor.advisorValentová, Lidmila
dc.creatorRosová, Beata
dc.date.accessioned2017-04-05T11:17:45Z
dc.date.available2017-04-05T11:17:45Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12492
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována problematice posilování školní připravenosti u dětí s odloženou školní docházkou. Ve své práci se zabývám možnostmi posouzení úrovně školní připravenosti, popisem jejích základních složek a zejména vhodnými intervenčními postupy a korektivními opatřeními, jež by vedly k jejímu posílení. Hlavním cílem práce je vytvoření stimulačního programu pro tuto skupinu dětí, jež by vedl k posílení méně rozvinutých psychických funkcí a následně ke zmírnění vykazovaných vývojových deficitů. KLÍČOVÁ SLOVA Rozvoj školní připravenosti, odklad školní docházky, socializace, intervence, vývoj, centrální nervový systém, zralost, poznávací procesy, percepce, předškolní období, podnětné prostředí, vstup do školy, adaptace, screeningcs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation turns to questions of advancement of school preparedness at children with deferred school attendence. In my thesis, I consider possibilities of examination of the school preparedness level, description of its basic elements, and, especially, advisable intervention strategies and corrective proceedings leading to its development. The principal aim of the dissertation is creating of such stimulation program for this group of children which would lead to development of less advanced mental functions, and subsequently, to reduction of presented developmental deficiencies. KEY WORDS School preparedness advancement, deffered school attendance, socialization, intervention, development, central nervous system, maturity, cognitive process, perception, pre-school period, stimulative environment, start in school, adaptation, screening.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDěti s odloženou školní docházkoucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-16
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52967
dc.title.translatedChildren with deferred school attendanceen_US
dc.contributor.refereeTrpišovská, Dobromila
dc.identifier.aleph000944538
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je věnována problematice posilování školní připravenosti u dětí s odloženou školní docházkou. Ve své práci se zabývám možnostmi posouzení úrovně školní připravenosti, popisem jejích základních složek a zejména vhodnými intervenčními postupy a korektivními opatřeními, jež by vedly k jejímu posílení. Hlavním cílem práce je vytvoření stimulačního programu pro tuto skupinu dětí, jež by vedl k posílení méně rozvinutých psychických funkcí a následně ke zmírnění vykazovaných vývojových deficitů. KLÍČOVÁ SLOVA Rozvoj školní připravenosti, odklad školní docházky, socializace, intervence, vývoj, centrální nervový systém, zralost, poznávací procesy, percepce, předškolní období, podnětné prostředí, vstup do školy, adaptace, screeningcs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation turns to questions of advancement of school preparedness at children with deferred school attendence. In my thesis, I consider possibilities of examination of the school preparedness level, description of its basic elements, and, especially, advisable intervention strategies and corrective proceedings leading to its development. The principal aim of the dissertation is creating of such stimulation program for this group of children which would lead to development of less advanced mental functions, and subsequently, to reduction of presented developmental deficiencies. KEY WORDS School preparedness advancement, deffered school attendance, socialization, intervention, development, central nervous system, maturity, cognitive process, perception, pre-school period, stimulative environment, start in school, adaptation, screening.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009445380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV