Zobrazit minimální záznam

Possibilities of development of graphomotor skills and beginning writing on integrated children with cerebral palsy
dc.contributor.advisorHájková, Vanda
dc.creatorTomášková, Hana
dc.date.accessioned2017-04-05T11:19:12Z
dc.date.available2017-04-05T11:19:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12499
dc.description.abstractTato diplomová práce pojednává o možnostech rozvoje grafomotoriky a počátečního psaní u integrovaných dětí s DMO. Teorie nahlíží na problematiku DM O v souvislosti s výchovou a vzděláváním, zvláštní pozornost je přitom věnována oblasti grafomotoriky. Z m íněny jsou specifické obtíže dětí v procesu vzdělávání i podpůrná opatření směřující k jejich kompenzaci. Soustředěny jsou poznatky z oblasti speciálně pedagogické diagnostiky i možnosti podpory grafomotorických dovedností s využitím stimulačních a facilitačních metod. Součástí práce je ucelený metodický postup počátečního psaní. Případové studie podávají praktickou ukázku grafomotorického rozvoje dětí s DMO v prostředí běžné školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThese graduation theses dissert on possibilities of development of graphomotorical skills and beginning writing on integrated children with cerebral palsy. Theoretical part of the graduation theses are focused in questions about cerebral palsy in connection with process o f education. The main attention is given over to area of graphomotoric. The references to specific difficulties of these children in process of education are made and supportive actions with cancelling effect for the problems are proposed. Also the information about theme of specially-education diagnostics and about possibilities for support of graphomotorical ability by using method of stimulation and facility assistance is gathered. Part of graduation theses is comprehensive and systematic procedure o f beginning writing. The case studies present practical demonstration o f progress in graphomotorical skills of children with cerebral palsy at environment o f com m on school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti rozvoje grafomotoriky a počátečního psaní u integrovaných dětí s DMOcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52699
dc.title.translatedPossibilities of development of graphomotor skills and beginning writing on integrated children with cerebral palsyen_US
dc.contributor.refereeStrnadová, Iva
dc.identifier.aleph001111238
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce pojednává o možnostech rozvoje grafomotoriky a počátečního psaní u integrovaných dětí s DMO. Teorie nahlíží na problematiku DM O v souvislosti s výchovou a vzděláváním, zvláštní pozornost je přitom věnována oblasti grafomotoriky. Z m íněny jsou specifické obtíže dětí v procesu vzdělávání i podpůrná opatření směřující k jejich kompenzaci. Soustředěny jsou poznatky z oblasti speciálně pedagogické diagnostiky i možnosti podpory grafomotorických dovedností s využitím stimulačních a facilitačních metod. Součástí práce je ucelený metodický postup počátečního psaní. Případové studie podávají praktickou ukázku grafomotorického rozvoje dětí s DMO v prostředí běžné školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThese graduation theses dissert on possibilities of development of graphomotorical skills and beginning writing on integrated children with cerebral palsy. Theoretical part of the graduation theses are focused in questions about cerebral palsy in connection with process o f education. The main attention is given over to area of graphomotoric. The references to specific difficulties of these children in process of education are made and supportive actions with cancelling effect for the problems are proposed. Also the information about theme of specially-education diagnostics and about possibilities for support of graphomotorical ability by using method of stimulation and facility assistance is gathered. Part of graduation theses is comprehensive and systematic procedure o f beginning writing. The case studies present practical demonstration o f progress in graphomotorical skills of children with cerebral palsy at environment o f com m on school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011112380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV