Problematika uvádění učitelů do praxe
Problem of Introducing Teachers to Work
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12503Identifikátory
SIS: 21935
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svoboda, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
30. 1. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Závěrečná bakalářská práce má vést k nalezení postupů, které souvisejí s uváděním začínajících učitelů do praxe. Měla by napomoci managementu školy ke kvalitnějšímu vedení a výběru uvádějícího pedagoga, na jehož schopnostech velkou měrou závisí i celý proces úspěšného začlenění nového kolegy do prostředí školy a postupného osvojení si potřebných kompetencí.
The final bachelor work is supposed to conduce to identify processes related to introduction of beginning teachers to work. It should help the management of the school to improve leadership and choice of the right initiatory pedagogue, whose skills are essential for integration of a new colleague in to the school environment and acquirement of necessary competence.