"Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku
"The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/12576/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12576Identifikátory
SIS: 36295
Kolekce
- Kvalifikační práce [8891]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Matošková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
26. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název práce: "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing Cíle práce: Vytvořit model výuky lyžování dětí mladšího školního věku, který respektuje "klasické" metodické řady, snaží se však do výuky v co největší míře zařadit hravé, prožitkové a alternativní aktivity. To create a model of education concerning skiing for pre-schoo/ children, which respects the "c/assic" methodic series , however, it tries to inc/ude in education playful, experienced and alternativa activites, in the highest degree. Metoda: Metodologická studie. Tyto studie zkoumají nové přístupy (metody) a jejich potenciální přednosti proti současným přístupům (metodám). Obsah studie může tvořit měření, pozorování, organizování, zobrazování a komunikaci. takové studie často využívají vývojové nebo evaluační procedury. Methodological study. These studies examine new methods and their potential precedence overpresent methods. The content ofstudy can consist of measurement, observation, organization, imagery and communication. These studies often use evolutionary procedures or evaluation. Výsledky: Vytvoření a realizace modelu výuky, který by měl být co nejčastěji využíván učiteli a instruktory lyžování, zabývajícími se výukou lyžování dětí....