dc.contributor.advisor | Gnad, Tomáš | |
dc.creator | Hájková, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T09:06:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T09:06:24Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12576 | |
dc.description.abstract | Název práce: "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing Cíle práce: Vytvořit model výuky lyžování dětí mladšího školního věku, který respektuje "klasické" metodické řady, snaží se však do výuky v co největší míře zařadit hravé, prožitkové a alternativní aktivity. To create a model of education concerning skiing for pre-schoo/ children, which respects the "c/assic" methodic series , however, it tries to inc/ude in education playful, experienced and alternativa activites, in the highest degree. Metoda: Metodologická studie. Tyto studie zkoumají nové přístupy (metody) a jejich potenciální přednosti proti současným přístupům (metodám). Obsah studie může tvořit měření, pozorování, organizování, zobrazování a komunikaci. takové studie často využívají vývojové nebo evaluační procedury. Methodological study. These studies examine new methods and their potential precedence overpresent methods. The content ofstudy can consist of measurement, observation, organization, imagery and communication. These studies often use evolutionary procedures or evaluation. Výsledky: Vytvoření a realizace modelu výuky, který by měl být co nejčastěji využíván učiteli a instruktory lyžování, zabývajícími se výukou lyžování dětí.... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-26 | |
dc.description.department | Sporty v přírodě | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 36295 | |
dc.title.translated | "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing | en_US |
dc.contributor.referee | Matošková, Petra | |
dc.identifier.aleph | 000939549 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v přírodě | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: "Škola hrou" ve výuce lyžování dětí mladšího školního věku "The school by playing" in pre-school children's education concerning skiing Cíle práce: Vytvořit model výuky lyžování dětí mladšího školního věku, který respektuje "klasické" metodické řady, snaží se však do výuky v co největší míře zařadit hravé, prožitkové a alternativní aktivity. To create a model of education concerning skiing for pre-schoo/ children, which respects the "c/assic" methodic series , however, it tries to inc/ude in education playful, experienced and alternativa activites, in the highest degree. Metoda: Metodologická studie. Tyto studie zkoumají nové přístupy (metody) a jejich potenciální přednosti proti současným přístupům (metodám). Obsah studie může tvořit měření, pozorování, organizování, zobrazování a komunikaci. takové studie často využívají vývojové nebo evaluační procedury. Methodological study. These studies examine new methods and their potential precedence overpresent methods. The content ofstudy can consist of measurement, observation, organization, imagery and communication. These studies often use evolutionary procedures or evaluation. Výsledky: Vytvoření a realizace modelu výuky, který by měl být co nejčastěji využíván učiteli a instruktory lyžování, zabývajícími se výukou lyžování dětí.... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v přírodě | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009395490106986 | |