dc.contributor.advisor | Spousta, Miroslav | |
dc.creator | Blénessy, Tibor | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T10:38:57Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T10:38:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/13009 | |
dc.description.abstract | V predložené práci se zabývam návrhem a implementací herního prostredí pro pocítacem rízené hráce ve 2D prostoru. Další cástí práce je návrh a implementace hráce ve vytvoreném prostredí. Pri návrhu chování hráce se používa algoritmus A*, stejný algoritmus je použit také pro rízení pohybu hráce po mape. K vylepšení heuristické funkce algoritmu A* je použita technika genetických algoritmu. Projekt je implementován na platforme Java SE 5. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the presented work I devote to design and implementation of game enviroment for computer driven players in 2D space. Next I present design and implementation of player to the designed enviroment. In player design I have used A* algorithm for action planning. I have used A* also for movement managment. I have used genetic algorithms to enhance heuristic function of A* algorithm. Project is implemented on Java SE 5 platform. | en_US |
dc.language | Slovenčina | cs_CZ |
dc.language.iso | sk_SK | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Prostředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učení | sk_SK |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-10 | |
dc.description.department | Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Formal and Applied Linguistics | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 45528 | |
dc.title.translated | Software robot development and testing environment with AI adaptability features | en_US |
dc.title.translated | Prostředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učení | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Hruška, Petr | |
dc.identifier.aleph | 000855280 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Institute of Formal and Applied Linguistics | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V predložené práci se zabývam návrhem a implementací herního prostredí pro pocítacem rízené hráce ve 2D prostoru. Další cástí práce je návrh a implementace hráce ve vytvoreném prostredí. Pri návrhu chování hráce se používa algoritmus A*, stejný algoritmus je použit také pro rízení pohybu hráce po mape. K vylepšení heuristické funkce algoritmu A* je použita technika genetických algoritmu. Projekt je implementován na platforme Java SE 5. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the presented work I devote to design and implementation of game enviroment for computer driven players in 2D space. Next I present design and implementation of player to the designed enviroment. In player design I have used A* algorithm for action planning. I have used A* also for movement managment. I have used genetic algorithms to enhance heuristic function of A* algorithm. Project is implemented on Java SE 5 platform. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008552800106986 | |