dc.contributor.advisor | Chytráčková, Jitka | |
dc.creator | Kesnerová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T13:42:52Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T13:42:52Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/13873 | |
dc.description.abstract | Název: Vliv pravidelné sportovní aktivity na úroveň motorických schopností žáků se speciálním(vzdělávacími potřebami na odborném učilišti. Cíl práce: Porovnat stupeň kondičních a koordinačních schopností u 4 skupin žáků odborného učiliště, které je určeno žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjistit, jak diagnostikovaná porucha, která je řadí do režimu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ovlivňuje stupeň kondičních a koordinačních schopností a jak přispívá pravidelná sportovní aktivita ke zlepšování těchto schopností. Metoda: Skupina probandů byla rozdělena na 4 skupiny, a to na žáky sportující bez poruchy, na žáky sportující s poruchou, na žáky nesportující bez poruchy a na žáky nesportující s poruchou. U každého probanda byla zjištěna tělesná hmotnost, tělesná výška a proveden součet tří kožních řas. Dále byla u každého žáka měřena motorická výkonnost testovou baterií UNIFITTESTu 6-60 a stupeň koordinačních schopností byl diagnostikován podle projektu provedeného Kohoutkem (2005). Výsledky: Dokazují pozitivní vliv pravidelné sportovní aktivity zejména na koordinační schopnosti. Potvrzují, že žáci bez poruchy dosahují vyšší úrovně motorických schopností než žáci s diagnostikovanou vzdělávací potřebou. Dokazují, že žákům s poruchou pomáhá sportovní aktivita pozitivně... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Vliv pravidelné sportovní aktivity na úroveň motorických schopností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na odborném učilišti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-20 | |
dc.description.department | Kinantropologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 29789 | |
dc.title.translated | Influence of a regular sport activity to condition and coordination abilities of students with special educational needs at educational establishment | en_US |
dc.contributor.referee | Kovář, Rudolf | |
dc.identifier.aleph | 000959058 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Vliv pravidelné sportovní aktivity na úroveň motorických schopností žáků se speciálním(vzdělávacími potřebami na odborném učilišti. Cíl práce: Porovnat stupeň kondičních a koordinačních schopností u 4 skupin žáků odborného učiliště, které je určeno žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Zjistit, jak diagnostikovaná porucha, která je řadí do režimu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ovlivňuje stupeň kondičních a koordinačních schopností a jak přispívá pravidelná sportovní aktivita ke zlepšování těchto schopností. Metoda: Skupina probandů byla rozdělena na 4 skupiny, a to na žáky sportující bez poruchy, na žáky sportující s poruchou, na žáky nesportující bez poruchy a na žáky nesportující s poruchou. U každého probanda byla zjištěna tělesná hmotnost, tělesná výška a proveden součet tří kožních řas. Dále byla u každého žáka měřena motorická výkonnost testovou baterií UNIFITTESTu 6-60 a stupeň koordinačních schopností byl diagnostikován podle projektu provedeného Kohoutkem (2005). Výsledky: Dokazují pozitivní vliv pravidelné sportovní aktivity zejména na koordinační schopnosti. Potvrzují, že žáci bez poruchy dosahují vyšší úrovně motorických schopností než žáci s diagnostikovanou vzdělávací potřebou. Dokazují, že žákům s poruchou pomáhá sportovní aktivita pozitivně... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009590580106986 | |