Zobrazit minimální záznam

Stereotypes in Fashion Photography in Women's magazines
dc.contributor.advisorLábová, Alena
dc.creatorZítková, Radka
dc.date.accessioned2023-01-11T12:15:04Z
dc.date.available2023-01-11T12:15:04Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147507
dc.description.abstractBachelor thesis "Stereotypes in Fashion Photography in Women's magazines deals with the question of using stereotypes in media. The theoretical part of the work is concentrated on the two main issues connected with thesis topic - on fashion photography and stereotype. Both issues are right in the beginning defined and the scientific literature, which has been published so far, is mentioned. The Analysis of stereotypes in fashion photography follows. The samples are Czech versions of world's leading magazines Elle and Harper's Bazaar. As women's magazines Bakalářská práce Stereotypy v módní fotografii v ženských časopisech focused mainly on the topics such as fashion, beauty and slender figure, they provide a sufficient amount of fashion photographs. The entire magazines are then analyzed one by one as they were published in the last ended year - year 2007. Visual analysis of each issue contains official information such as the amount of pages, photographs and fashion photographs. The next part of analysis is concentrated on the content of picture. I describe all the stereotypes I found in every single issue of magazine. As I close the concrete magazine I sum up the stereotypes in fashion photography, which were uncovered through its issues of the year 2007. In the end of the work I compare both...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce "Stereotypy v módní fotografii v ženských časopisech" se zabývá problematikou stereotypizace v médiích. V teoretické části pojednává o základních termínech práce - módní fotografii a stereotypu. Obě témata jsou v úvodu definována a je zmapována dosavadní odborná literatura, která se jich týká. Poté následuje analýza stereotypů v módní fotografii. Zkoumaným vzorkem jsou české verze časopisů Elle a Harper's Bazaar. Jako exkluzivní ženské časopisy zaměřené primárně na lifestylová témata jako móda, krása a štíhlá linie, obsahují v každém svém vydání dostatečný počet módních fotografií. Rozebírána jsou jednotlivá vydání obou magazínů za poslední uzavřený ročník - rok 2007. Obrazová obsahová analýza zahrnuje vždy faktické údaje jako je počet stran, počet fotografií a počet módních fotografií. Následuje rozbor jednotlivých stereotypů, které jsem v časopisech nalezla. Týkají se především vazby mezi textem a obrazem. Po analýze časopisu vždy shrnuji, jaké stereotypy v něm byly nejčastější, jakých témat se obecně týkaly. Poté oba analyzované časopisy stavím proti sobě. V závěrečné komparaci se zabývám rozdíly ve stereotypizaci módní fotografie v Elle a Harper's Bazaaru.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectStereotypycs_CZ
dc.subjectmódacs_CZ
dc.subjectmódnícs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectčasopiscs_CZ
dc.subjectženacs_CZ
dc.subjectženskýcs_CZ
dc.subjectmagazíncs_CZ
dc.subjectobrazovács_CZ
dc.subjectEllecs_CZ
dc.subjectHarper's Bazaarcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectStereotypesen_US
dc.subjectfashionen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectmagazineen_US
dc.subjectwomanen_US
dc.subjectwomenen_US
dc.subjectpictorialen_US
dc.subjectElleen_US
dc.subjectHarper's Bazaaren_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleStereotypy v módní fotografii v ženských časopisechcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-17
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId59956
dc.title.translatedStereotypes in Fashion Photography in Women's magazinesen_US
dc.contributor.refereeTurek, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Stereotypy v módní fotografii v ženských časopisech" se zabývá problematikou stereotypizace v médiích. V teoretické části pojednává o základních termínech práce - módní fotografii a stereotypu. Obě témata jsou v úvodu definována a je zmapována dosavadní odborná literatura, která se jich týká. Poté následuje analýza stereotypů v módní fotografii. Zkoumaným vzorkem jsou české verze časopisů Elle a Harper's Bazaar. Jako exkluzivní ženské časopisy zaměřené primárně na lifestylová témata jako móda, krása a štíhlá linie, obsahují v každém svém vydání dostatečný počet módních fotografií. Rozebírána jsou jednotlivá vydání obou magazínů za poslední uzavřený ročník - rok 2007. Obrazová obsahová analýza zahrnuje vždy faktické údaje jako je počet stran, počet fotografií a počet módních fotografií. Následuje rozbor jednotlivých stereotypů, které jsem v časopisech nalezla. Týkají se především vazby mezi textem a obrazem. Po analýze časopisu vždy shrnuji, jaké stereotypy v něm byly nejčastější, jakých témat se obecně týkaly. Poté oba analyzované časopisy stavím proti sobě. V závěrečné komparaci se zabývám rozdíly ve stereotypizaci módní fotografie v Elle a Harper's Bazaaru.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Stereotypes in Fashion Photography in Women's magazines deals with the question of using stereotypes in media. The theoretical part of the work is concentrated on the two main issues connected with thesis topic - on fashion photography and stereotype. Both issues are right in the beginning defined and the scientific literature, which has been published so far, is mentioned. The Analysis of stereotypes in fashion photography follows. The samples are Czech versions of world's leading magazines Elle and Harper's Bazaar. As women's magazines Bakalářská práce Stereotypy v módní fotografii v ženských časopisech focused mainly on the topics such as fashion, beauty and slender figure, they provide a sufficient amount of fashion photographs. The entire magazines are then analyzed one by one as they were published in the last ended year - year 2007. Visual analysis of each issue contains official information such as the amount of pages, photographs and fashion photographs. The next part of analysis is concentrated on the content of picture. I describe all the stereotypes I found in every single issue of magazine. As I close the concrete magazine I sum up the stereotypes in fashion photography, which were uncovered through its issues of the year 2007. In the end of the work I compare both...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV