Zobrazit minimální záznam

Gramatika v psanem projevu
dc.contributor.advisorBojarová, Marie
dc.creatorOndroušková, Světlana
dc.date.accessioned2017-04-10T11:49:04Z
dc.date.available2017-04-10T11:49:04Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15157
dc.description.abstractThe diploma thesis entitled Grammar in Writing focuses on the methods used in teaching grammar in writing, its application in practice and the consequent evaluation based on the progress of students. The theoretical part tries to explain the notion of writing as a skill, the methodology of teaching writing skills and grammar. It also introduces the Common European Framework of Reference for Languages - it explains the key competences for writing and the criteria for achieving particular levels. The practical part descibes the realisation of the course Grammar in Writing and detailed lesson plans. As a form of evaluation of the course a language portfolio was designed implementing the requirements of the Common European Framework of Reference for Languages. The practical part also includes the evaluation of the course based on students' work and the language portfolio.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Gramatika v psaném projevu je zaměřena na studium metod používaných ve výuce gramatiky v psaném projevu, jejich použití v praxi a následném vyhodnocení na základě reálného pokroku žáků. První část tvoří teoretický základ, který vysvětluje pojem schopnost psaní, popisuje přístupy ve výuce schopnosti psaní a gramatiky. Popisuje také Společný evropský referenční rámec pro jazyky - jak popisuje klíčové dovednosti pro psaní a kritéria pro dosažení jednotlivých úrovní. Druhá, praktická část popisuje realizaci kurzu Grammar in Writing a jednotlivé plány vyučovacích hodin a jako formu vyhodnocení kurzu navrhuje jazykové portfolio vypracované na základě Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Součástí druhé praktické části je i vyhodnocení kurzu a jeho úspěšnosti na základě prací žáků a jazykového portfolia.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleGrammar in Writingen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-22
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58492
dc.title.translatedGramatika v psanem projevucs_CZ
dc.contributor.refereeMatuchová, Klára
dc.identifier.aleph000986383
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Gramatika v psaném projevu je zaměřena na studium metod používaných ve výuce gramatiky v psaném projevu, jejich použití v praxi a následném vyhodnocení na základě reálného pokroku žáků. První část tvoří teoretický základ, který vysvětluje pojem schopnost psaní, popisuje přístupy ve výuce schopnosti psaní a gramatiky. Popisuje také Společný evropský referenční rámec pro jazyky - jak popisuje klíčové dovednosti pro psaní a kritéria pro dosažení jednotlivých úrovní. Druhá, praktická část popisuje realizaci kurzu Grammar in Writing a jednotlivé plány vyučovacích hodin a jako formu vyhodnocení kurzu navrhuje jazykové portfolio vypracované na základě Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Součástí druhé praktické části je i vyhodnocení kurzu a jeho úspěšnosti na základě prací žáků a jazykového portfolia.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis entitled Grammar in Writing focuses on the methods used in teaching grammar in writing, its application in practice and the consequent evaluation based on the progress of students. The theoretical part tries to explain the notion of writing as a skill, the methodology of teaching writing skills and grammar. It also introduces the Common European Framework of Reference for Languages - it explains the key competences for writing and the criteria for achieving particular levels. The practical part descibes the realisation of the course Grammar in Writing and detailed lesson plans. As a form of evaluation of the course a language portfolio was designed implementing the requirements of the Common European Framework of Reference for Languages. The practical part also includes the evaluation of the course based on students' work and the language portfolio.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990009863830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV