Podnikatelský plán - Migréna-help z.s., Pacientská organizace pro osoby s migrénou
Business Plan - Migraine-help z. s., Patient Organisation for People with Migraine
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/152257Identifikátory
SIS: 211076
Kolekce
- Kvalifikační práce [6736]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Povolná, Pavla
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Program Řízení a supervize
Datum obhajoby
23. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Podnikatelský plán, pacientská organizace, nezisková organizace, plánování, strategie, marketing, PR, finanční řízení, migrénaKlíčová slova (anglicky)
Business plan, patient organisation, nonprofit organisation, planning, strategy, marketing, PR, financial management, migraineDiplomová práce ve své první části teoreticky pojednává problematiku plánování založení organizace, a to formou představení postupných kroků podnikatelského plánování tak, jak se odrážejí v odborné literatuře. Nejprve je představen proces strategického plánování organizace a poté také procesy marketingového, personálního, finančního a legislativního plánování. Praktická část práce potom tato odborná doporučení prakticky aplikuje při plánování vzniku konkrétní organizace formou strategického a podnikatelského plánu pro založení neziskové pacientské organizace podporující osoby s migrénou a jejich blízké nesoucí název Migréna-help, z.s. Klíčová slova Podnikatelský plán, pacientská organizace, nezisková organizace, plánování, strategie, marketing, PR, finanční řízení, migréna.
In its first part, the thesis theoretically discusses the issue of planning the establishment of an organisation, by presenting the successive steps of business planning as reflected in the literature. The organisation's strategic planning process is presented first, and then the marketing, personnel, financial and legislative planning processes. The practical part of the work then practically applies these expert recommendations when planning the creation of a specific organization in the form of a strategic and business plan for the establishment of a non-profit patient organization supporting people with migraine and their loved ones bearing the name Migraine-help, z.s. Key words Business plan, patient organisation, nonprofit organisation, planning, strategy, marketing, PR, financial management, migraine.