Zobrazit minimální záznam

Media education in czech environment: starting points and realization
dc.contributor.advisorSyřiště, Ivo
dc.creatorPřečková, Michala
dc.date.accessioned2017-04-10T12:18:58Z
dc.date.available2017-04-10T12:18:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15294
dc.description.abstractNa počátku mé volby věnovat svoji diplomovou práci mediální výchově stojí absolvování stejnojmenného předmětu v podobě výběrového semináře pro studenty Pedagogické fakulty University Karlovy. V průběhu tohoto semináře jsem si utříbila představu o tom, jakým specifickým oborem, doprovázeným syntézou poznatků napříč mnoha obory společenskovědního bádání mediální problematika je a jak výrazně aktuální náboj v sobě obsahuje. Zároveň jsem si tehdy v rámci své osobní životní retrospektivy uvědomila, že je škoda, že jsem se s touto problematikou nesetkala již na nižších stupních mé školní dráhy. S úsměvem dnes vzpomínám, jak jsem si jako dítě naivně vylepovala na stěnu plakáty jednoho oblíbeného jihoamerického revolucionáře takřka nic nevědouc o jeho revolucionářství, prozpěvovala si Janáčkovu Humoresku, figurující v hudebním podkresu jedné reklamy na nejmenovaný tuk, nic nevědouc o Janáčkově autorství, a v úžasu koukala na živé televizní záběry z válečné operace Pouštní bouře ignorujíc program pro děti, běžící na druhém programu. Nemyslím, že bych snad byla díky systematické školní mediální výchově ušetřena těchto dětských naivit, ale jistě by můj způsob uvažování o světě, který už i mně z velké části zprostředkovala média, doznal již dříve uvědomělejších podob. Tudy se ubíraly mé myšlenky před rozhodnutím...en_US
dc.description.abstractNa počátku mé volby věnovat svoji diplomovou práci mediální výchově stojí absolvování stejnojmenného předmětu v podobě výběrového semináře pro studenty Pedagogické fakulty University Karlovy. V průběhu tohoto semináře jsem si utříbila představu o tom, jakým specifickým oborem, doprovázeným syntézou poznatků napříč mnoha obory společenskovědního bádání mediální problematika je a jak výrazně aktuální náboj v sobě obsahuje. Zároveň jsem si tehdy v rámci své osobní životní retrospektivy uvědomila, že je škoda, že jsem se s touto problematikou nesetkala již na nižších stupních mé školní dráhy. S úsměvem dnes vzpomínám, jak jsem si jako dítě naivně vylepovala na stěnu plakáty jednoho oblíbeného jihoamerického revolucionáře takřka nic nevědouc o jeho revolucionářství, prozpěvovala si Janáčkovu Humoresku, figurující v hudebním podkresu jedné reklamy na nejmenovaný tuk, nic nevědouc o Janáčkově autorství, a v úžasu koukala na živé televizní záběry z válečné operace Pouštní bouře ignorujíc program pro děti, běžící na druhém programu. Nemyslím, že bych snad byla díky systematické školní mediální výchově ušetřena těchto dětských naivit, ale jistě by můj způsob uvažování o světě, který už i mně z velké části zprostředkovala média, doznal již dříve uvědomělejších podob. Tudy se ubíraly mé myšlenky před rozhodnutím...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMediální výchova v českém prostředí: východiska a realizacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-05
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59127
dc.title.translatedMedia education in czech environment: starting points and realizationen_US
dc.contributor.refereeProkop, Jiří
dc.identifier.aleph001117244
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNa počátku mé volby věnovat svoji diplomovou práci mediální výchově stojí absolvování stejnojmenného předmětu v podobě výběrového semináře pro studenty Pedagogické fakulty University Karlovy. V průběhu tohoto semináře jsem si utříbila představu o tom, jakým specifickým oborem, doprovázeným syntézou poznatků napříč mnoha obory společenskovědního bádání mediální problematika je a jak výrazně aktuální náboj v sobě obsahuje. Zároveň jsem si tehdy v rámci své osobní životní retrospektivy uvědomila, že je škoda, že jsem se s touto problematikou nesetkala již na nižších stupních mé školní dráhy. S úsměvem dnes vzpomínám, jak jsem si jako dítě naivně vylepovala na stěnu plakáty jednoho oblíbeného jihoamerického revolucionáře takřka nic nevědouc o jeho revolucionářství, prozpěvovala si Janáčkovu Humoresku, figurující v hudebním podkresu jedné reklamy na nejmenovaný tuk, nic nevědouc o Janáčkově autorství, a v úžasu koukala na živé televizní záběry z válečné operace Pouštní bouře ignorujíc program pro děti, běžící na druhém programu. Nemyslím, že bych snad byla díky systematické školní mediální výchově ušetřena těchto dětských naivit, ale jistě by můj způsob uvažování o světě, který už i mně z velké části zprostředkovala média, doznal již dříve uvědomělejších podob. Tudy se ubíraly mé myšlenky před rozhodnutím...cs_CZ
uk.abstract.enNa počátku mé volby věnovat svoji diplomovou práci mediální výchově stojí absolvování stejnojmenného předmětu v podobě výběrového semináře pro studenty Pedagogické fakulty University Karlovy. V průběhu tohoto semináře jsem si utříbila představu o tom, jakým specifickým oborem, doprovázeným syntézou poznatků napříč mnoha obory společenskovědního bádání mediální problematika je a jak výrazně aktuální náboj v sobě obsahuje. Zároveň jsem si tehdy v rámci své osobní životní retrospektivy uvědomila, že je škoda, že jsem se s touto problematikou nesetkala již na nižších stupních mé školní dráhy. S úsměvem dnes vzpomínám, jak jsem si jako dítě naivně vylepovala na stěnu plakáty jednoho oblíbeného jihoamerického revolucionáře takřka nic nevědouc o jeho revolucionářství, prozpěvovala si Janáčkovu Humoresku, figurující v hudebním podkresu jedné reklamy na nejmenovaný tuk, nic nevědouc o Janáčkově autorství, a v úžasu koukala na živé televizní záběry z válečné operace Pouštní bouře ignorujíc program pro děti, běžící na druhém programu. Nemyslím, že bych snad byla díky systematické školní mediální výchově ušetřena těchto dětských naivit, ale jistě by můj způsob uvažování o světě, který už i mně z velké části zprostředkovala média, doznal již dříve uvědomělejších podob. Tudy se ubíraly mé myšlenky před rozhodnutím...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011172440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV