Zraková paměť dětí 5 - 6 letých
Visual memory of children 5 - 6 years old
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15371Identifikátory
SIS: 59033
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stopenová, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
19. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ve své diplomové práci, která se zabývá zrakovou pamětí dětí 5 - 6 letých, jsem se snažila zjistit úroveň zrakové paměti u dětí těsně před vstupem do 1.třídy a týchž dětí po nástupu do základní školy a dojít k závěru, zda dochází k posunu v souvislosti se zráním, nebo zda k posunu nedochází a je třeba zrakovou paměť již v předškolním věku trénovat. Teoretická část vymezuje terminologii psychických procesů jednak obecně, jednak v souvislosti s vývojem těchto procesů u dítěte předškolního věku. Vzhledem k tématu diplomové práce se v této části více zabývám pamětí a jejími druhy.
In my diploma thesis, which deals with visual memory of 5 to 6 -year-old children, I tried to detect the level of visual memory in children just before entering the 1st class and in the same children after entering Primary School. I wanted to come to a conclusion whether there is an advance in connection with maturation or whether there is no advance and, therefore, it is necessary to train visual memory in pre-school age. The theoretical part specifies the terminology of psychic processes both generally and in connection with the development of these processes in preschool- aged children. With respect to the topic of the diploma thesis, I am more concerned with memory and the types of memory in this part of my thesis.