dc.contributor.advisor | Svobodová, Radmila | |
dc.creator | Opravilová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:45:39Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:45:39Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15396 | |
dc.description.abstract | This thesis is focused on a research on school drama in pupils and teachers opinions. The research was executed in ten different schools. There is information about forms, methods and techniques of school drama taught on primary schools. A questionnaire research was executed in fifth classes. The theoretic part maps borders of school drama. The definition is written there. The area, the aims and forms are discussed there. The theoretic part also gives attention to a position of school drama in the Framing Education Program for primary schools. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou i učitelskou veřejností. Výzkum byl realizován v deseti různých základních školách, jak fakultních tak nefakultních. Přináší informace o tom s jakými formami, metodami či technikami dramatické výchovy se setkávají žáci během vzdělávání na prvním stupni základních škol. Dotazníkové šetření bylo realizováno v pátých ročnících základních škol. Teoretická část mapuje zámezí dramatické výchovy, vymezuje pojem, zabývá se jejím obsahem, cíly a formami. Věnuje se také zařazení tohoto předmětu v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a jednotlivým metodám a technikám dramatické výchovy. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou a učitelskou veřejností | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58391 | |
dc.title.translated | School drama in pupils and teachers opinion | en_US |
dc.contributor.referee | Holemá, Irena | |
dc.identifier.aleph | 000980353 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou i učitelskou veřejností. Výzkum byl realizován v deseti různých základních školách, jak fakultních tak nefakultních. Přináší informace o tom s jakými formami, metodami či technikami dramatické výchovy se setkávají žáci během vzdělávání na prvním stupni základních škol. Dotazníkové šetření bylo realizováno v pátých ročnících základních škol. Teoretická část mapuje zámezí dramatické výchovy, vymezuje pojem, zabývá se jejím obsahem, cíly a formami. Věnuje se také zařazení tohoto předmětu v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a jednotlivým metodám a technikám dramatické výchovy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis is focused on a research on school drama in pupils and teachers opinions. The research was executed in ten different schools. There is information about forms, methods and techniques of school drama taught on primary schools. A questionnaire research was executed in fifth classes. The theoretic part maps borders of school drama. The definition is written there. The area, the aims and forms are discussed there. The theoretic part also gives attention to a position of school drama in the Framing Education Program for primary schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009803530106986 | |