Uplatňování spontánních a řízených aktivit v předškolním vzdělávání
Asserting spontaneous and controlled activities in pre-school education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15422Identifikátory
SIS: 58406
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opravilová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
16. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce řeší využívání spontánních a řízených aktivit v průběhu dne v mateřské škole. Zamýšlí se nad pojmem řízená aktivita. Porovnává režim sledovaných Mateřských škol s běžnou praxí. Popisuje dovednosti učitele, které mají vliv na uplatňování spontánních a řízených aktivit.
The work is based on taking advantage of spontaneous and controlled activitties in nursery school during the day. It concentrates on conception of controlled activity. It compares routines in monitored nursery schools with regular practice. It describes skills of a teacher that have influence on exercising spontaneous and controlled activities.