Rozvíjení sociálně - personální kompetence prostřednictvím center aktivit v programu Začít spolu
The development of the social - personal competence through the activity centers in the Step by step program
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15438Identifikátory
SIS: 58387
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tomková, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
12. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zabývá centry aktivit, které jsou součástí Programu Začít spolu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se transformaci českého školství a jejího vlivu na uplatnění programu Začít spolu v českých školách. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje konkrétní možnosti rozvíjení sociálněpersonální kompetence ve výuce, prostřednictvím center aktivit.
The diploma work deals with activity centers which are part of the Step by Step program. In theoretical part there are mentioned the important information related to the transformation of Czech educational system and its influence on the usage of the Step by Step program in Czech schools. The research part which was led by the action research records particular possibilities of development of social-personal competence in teaching through the activity centers.