dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Röslerová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:57:04Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:57:04Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15438 | |
dc.description.abstract | The diploma work deals with activity centers which are part of the Step by Step program. In theoretical part there are mentioned the important information related to the transformation of Czech educational system and its influence on the usage of the Step by Step program in Czech schools. The research part which was led by the action research records particular possibilities of development of social-personal competence in teaching through the activity centers. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá centry aktivit, které jsou součástí Programu Začít spolu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se transformaci českého školství a jejího vlivu na uplatnění programu Začít spolu v českých školách. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje konkrétní možnosti rozvíjení sociálněpersonální kompetence ve výuce, prostřednictvím center aktivit. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvíjení sociálně - personální kompetence prostřednictvím center aktivit v programu Začít spolu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-12 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58387 | |
dc.title.translated | The development of the social - personal competence through the activity centers in the Step by step program | en_US |
dc.contributor.referee | Tomková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 000977870 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá centry aktivit, které jsou součástí Programu Začít spolu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se transformaci českého školství a jejího vlivu na uplatnění programu Začít spolu v českých školách. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje konkrétní možnosti rozvíjení sociálněpersonální kompetence ve výuce, prostřednictvím center aktivit. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma work deals with activity centers which are part of the Step by Step program. In theoretical part there are mentioned the important information related to the transformation of Czech educational system and its influence on the usage of the Step by Step program in Czech schools. The research part which was led by the action research records particular possibilities of development of social-personal competence in teaching through the activity centers. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009778700106986 | |