Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
The evaluation and self-evaluation of pupils at the primary schools
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15461Identifiers
Study Information System: 58422
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Křivánek, Zdeněk
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 5. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Práce popisuje hodnocení a sebehodnocení žáků ŽS. V teoretické části jsou zachycena fakta vztahující se k hodnocení a sebehodnocení. Výzkumná část popisuje akční výzkum realizovaný se žáky prvního stupně pražské ZŠ, jehož cílem bylo zjištění mechanismů a kriterií hodnocení a sebehodnocení.
The work describes the evaluation and self-evaluation of pupils at the primary schools. In the theoretical part there are mentioned facts which are connected to the evaluation and self-evaluation. The research part describes the action research realized with the pupils from the primary school in Prague. The target of this part was the realization of mechanisms and criteria of the evaluation and self-evaluation.