Zobrazit minimální záznam

Free time training for hearing disability childern at boarding-school are aimed at older pupilage
dc.contributor.advisorHádková, Kateřina
dc.creatorZimmerová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-10T13:07:15Z
dc.date.available2017-04-10T13:07:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15486
dc.description.abstractThe point of work is not only hearing disability children boarding training but also the means of spending free time on boarding-school. The aim is give theoretic information to hearing disabilities problems, free time activities and boarding training. In practical part by the help of interview method to get the basic information about means of spending free time on choosing boarding-school and to map interest in hobbies bidding by the boarding-school, by the school or by other institution. The result of the work should be process getting information and the interpretation of input hypothesis. KEY WORDS: Hearing disability, boarding training, free time training, older pupilage.en_US
dc.description.abstractPředmětem práce je nejen internátní výchova dětí se sluchovým postižením, ale i způsob trávení volného času na internátech. Cílem je poskytnout teoretické informace k problematice sluchového postižení, volného času a internátní výchově. V praktické části pak pomocí dotazníkové metody získat základní informace o způsobu trávení volného času na vybraných internátech a zmapovat zájem o zájmové aktivity nabízené internátem, školou nebo jinými zařízeními. Výsledkem by mělo být zpracování získaných údajů a vyhodnocení vstupních předpokladů. KLÍČOVÁ SLOVA: Sluchové postižení, internátní výchova, výchova ve volném čase, starší školní věk.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVolnočasové aktivity na internátech při základních školách pro sluchově postižené (se zaměřením na starší školní věk)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58662
dc.title.translatedFree time training for hearing disability childern at boarding-school are aimed at older pupilageen_US
dc.contributor.refereeKotvová, Miroslava
dc.identifier.aleph001111108
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem práce je nejen internátní výchova dětí se sluchovým postižením, ale i způsob trávení volného času na internátech. Cílem je poskytnout teoretické informace k problematice sluchového postižení, volného času a internátní výchově. V praktické části pak pomocí dotazníkové metody získat základní informace o způsobu trávení volného času na vybraných internátech a zmapovat zájem o zájmové aktivity nabízené internátem, školou nebo jinými zařízeními. Výsledkem by mělo být zpracování získaných údajů a vyhodnocení vstupních předpokladů. KLÍČOVÁ SLOVA: Sluchové postižení, internátní výchova, výchova ve volném čase, starší školní věk.cs_CZ
uk.abstract.enThe point of work is not only hearing disability children boarding training but also the means of spending free time on boarding-school. The aim is give theoretic information to hearing disabilities problems, free time activities and boarding training. In practical part by the help of interview method to get the basic information about means of spending free time on choosing boarding-school and to map interest in hobbies bidding by the boarding-school, by the school or by other institution. The result of the work should be process getting information and the interpretation of input hypothesis. KEY WORDS: Hearing disability, boarding training, free time training, older pupilage.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011111080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV