Zobrazit minimální záznam

Supportive developmental music therapy in children from three months to three years
dc.contributor.advisorProcházková, Jana
dc.creatorLipský, Matěj
dc.date.accessioned2017-04-10T13:07:28Z
dc.date.available2017-04-10T13:07:28Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15487
dc.description.abstractPresented diploma work is concerned about a method of Supportive Developmental Music Therapy, which was created during four-year work in a Nursery complex care centre at Thomayer's Hospital in Prague 4. The principal aim of this work is to describe this method theoretically and embed it into the background of current knowledge of developmental psychology and music therapy. The described theoretical concept presents a holistic view into the field of using music therapy with children at the age from 3 months to 3 years. Three casuistries were included into this text in order to document the theory in practical use.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodou Podpůrné vývojové muzikoterapie vytvořené autorem textu v průběhu pracovního působení po dobu čtyř let v Dětském centru s komplexní péčí a rodinnou terapií při Thomayerově nemocnici v Praze 4. Klade si za cíl danou metodu teoreticky popsat a ukotvit v kontextu obecných vývojově psychologických a muzikoterapeutických poznatků a klasifikací. Tento teoretický koncept představuje ucelený pohled do problematiky možností využití muzikoterapie u dětí ve věku od 3 měsíců do 3 let. Text je v závěru rozšířen o tři případové studie, které popisovanou teorii reflektují.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePodpůrná vývojová muzikoterapie u dětí od tří měsíců do tří letcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId60297
dc.title.translatedSupportive developmental music therapy in children from three months to three yearsen_US
dc.contributor.refereeKucharská, Anna
dc.identifier.aleph000976508
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá metodou Podpůrné vývojové muzikoterapie vytvořené autorem textu v průběhu pracovního působení po dobu čtyř let v Dětském centru s komplexní péčí a rodinnou terapií při Thomayerově nemocnici v Praze 4. Klade si za cíl danou metodu teoreticky popsat a ukotvit v kontextu obecných vývojově psychologických a muzikoterapeutických poznatků a klasifikací. Tento teoretický koncept představuje ucelený pohled do problematiky možností využití muzikoterapie u dětí ve věku od 3 měsíců do 3 let. Text je v závěru rozšířen o tři případové studie, které popisovanou teorii reflektují.cs_CZ
uk.abstract.enPresented diploma work is concerned about a method of Supportive Developmental Music Therapy, which was created during four-year work in a Nursery complex care centre at Thomayer's Hospital in Prague 4. The principal aim of this work is to describe this method theoretically and embed it into the background of current knowledge of developmental psychology and music therapy. The described theoretical concept presents a holistic view into the field of using music therapy with children at the age from 3 months to 3 years. Three casuistries were included into this text in order to document the theory in practical use.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009765080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV