Zobrazit minimální záznam

Project education as an inovative educational metod of the first grade of elementary school
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorTesárková, Eva
dc.date.accessioned2017-04-10T13:09:23Z
dc.date.available2017-04-10T13:09:23Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15496
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the project education and with the project method. The theoretic part of the thesis introduces fundamental information referring to the project education, describes the project method, familiarises with the représentants of this method and with the project types and their fulfilment in education. The research part, lead by the method of action investigation, catches the attitude of the teacher's imagination about the idea of the project education - project, what kind of project teachers use most commonly and what advantages and disadvantages has the said project education from the point of view as a teacher. The questionnaire survey follows preferences and favours of the method from the point of view as a pupil and which type of project and in which subject has a pupil met frequently. The author of the thesis presents her own project, in which she verifies the characteristic features of the project method and compares the theory with her own practical experience. Keywords: Transformation, project education, project method, action investigation, projecten_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a metodou projektu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se projektové výuce, popisuje historii projektové metody, seznamuje s hlavními představiteli této metody a s druhy projektů a jejich uplatnění ve vyučování. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje co si učitelé představují pod pojmem projektové vyučování-projekt, jaké typy projektů využívají učitelé nejčastěji a jaké jsou výhody nebo nevýhody projektového vyučování z pohledu učitele. Dotazníkové šetření u žáků sleduje preference a oblíbenost metody z hlediska žáka a s jakým typem projektu a ve kterém předmětu se žák nejčastěji setkal. Autorka práce prezentuje vlastní realizovaný projekt, ve kterém ověřuje charakteristické znaky projektové metody a porovnává teorii a vlastní praktickou zkušeností. Klíčová slova: transformace, projektové vyučování, projektová metoda, akční výzkum, projektcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProjektová výuka jako inovativní přístup vyučování na 1. st. ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58384
dc.title.translatedProject education as an inovative educational metod of the first grade of elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000980529
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a metodou projektu. V teoretické části jsou uvedeny podstatné informace vztahující se projektové výuce, popisuje historii projektové metody, seznamuje s hlavními představiteli této metody a s druhy projektů a jejich uplatnění ve vyučování. Výzkumná část, vedena metodou akčního výzkumu, zachycuje co si učitelé představují pod pojmem projektové vyučování-projekt, jaké typy projektů využívají učitelé nejčastěji a jaké jsou výhody nebo nevýhody projektového vyučování z pohledu učitele. Dotazníkové šetření u žáků sleduje preference a oblíbenost metody z hlediska žáka a s jakým typem projektu a ve kterém předmětu se žák nejčastěji setkal. Autorka práce prezentuje vlastní realizovaný projekt, ve kterém ověřuje charakteristické znaky projektové metody a porovnává teorii a vlastní praktickou zkušeností. Klíčová slova: transformace, projektové vyučování, projektová metoda, akční výzkum, projektcs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the project education and with the project method. The theoretic part of the thesis introduces fundamental information referring to the project education, describes the project method, familiarises with the représentants of this method and with the project types and their fulfilment in education. The research part, lead by the method of action investigation, catches the attitude of the teacher's imagination about the idea of the project education - project, what kind of project teachers use most commonly and what advantages and disadvantages has the said project education from the point of view as a teacher. The questionnaire survey follows preferences and favours of the method from the point of view as a pupil and which type of project and in which subject has a pupil met frequently. The author of the thesis presents her own project, in which she verifies the characteristic features of the project method and compares the theory with her own practical experience. Keywords: Transformation, project education, project method, action investigation, projecten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009805290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV