Marketing mateřské školy
Marketing of Kindergarten
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15505Identifikátory
SIS: 59471
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Bříza, Kamil
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
20. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingového mixu a jeho aplikací v řídící práci ředitelky mateřské školy. Teoretická část obsahuje vysvětlení hlavních pojmů používaných ve spojení s marketingem a marketingovým mixem. V praktické části této bakalářské práce byly vyhodnoceny silné a slabé stránky marketingového mixu a navržen optimální postup efektivnímu využívání těchto nástrojů. Závěr pak shrnuje výše uvedené kapitoly.
This bachelor's paper is to be aimed at marketing mix usage and it is application in managing position of the principal of Kindergarten. It is theoretical part explains the main terms used in connection to marketing and marketing mix. Practical part of this paper is to describe strong and weak point of marketing mix and sufficient process to effective use of these skills. The ending summarizes all the above mentioned chapters.