Zobrazit minimální záznam

Attitudes of Headmasters to Use of Computer Support in Education of Pupils at Basic Schools for Handicapped Children (Děčín Region)
dc.contributor.advisorSvoboda, Jiří
dc.creatorFranzová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-10T13:23:01Z
dc.date.available2017-04-10T13:23:01Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15565
dc.description.abstractAt schools more and more often we can find sophisticated equipment which has both a direct and indirect influence on the teaching process. The modern technologies have become a means of education, whereas their capabilities affect the particular methods and forms of education. This Bachelor Paper maps the attitudes of the headmasters to the use of the computer support in the Děčín Region. The Paper also describes the roles and support of computer equipment in the teaching process, the possibilities of its application within the handicapped children education system, and the opinion of teachers of the support of using the computers by the headmaster, as well as own commitment to apply it. The Paper is based on a questionnaire survey performed at the basic schools for handicapped children in the Děčín Region. The Paper outlines possible actions which may assist in promoting the headmasters' interest in extending the computer support based teaching methods and forms at basic schools for handicapped children.en_US
dc.description.abstractVe školách se stále více prosazuje moderní technika, která přímo i nepřímo ovlivňuje celý vyučovací proces. Moderní technologie se stávají nositelem učiva a jejich možnosti tak ovlivňují i jednotlivé metody a formy výuky. Tato bakalářská práce mapuje postoje ředitelů k využití počítačové podpory ve speciálním školství v děčínském regionu. Práce současně popisuje role a podporu počítačové techniky ve vzdělávání, možnosti jejího využití ve speciálním školství a názor učitelů na podporu využívání technické podpory ze strany ředitele i vlastní zájem o její využití. Vychází z dotazníkového šetření na speciálních školách děčínského regionu. Přináší možná opatření, která by podpořila větší zájem ředitelů o rozšíření vyučovacích forem a metod za použití počítačové podpory k výuce žáků speciálních škol.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePostoje ředitelů škol k využívání počítačové podpory ve vzdělávání žáků speciálních škol (region Děčín)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-23
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59345
dc.title.translatedAttitudes of Headmasters to Use of Computer Support in Education of Pupils at Basic Schools for Handicapped Children (Děčín Region)en_US
dc.contributor.refereeMach, Václav
dc.identifier.aleph001228043
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe školách se stále více prosazuje moderní technika, která přímo i nepřímo ovlivňuje celý vyučovací proces. Moderní technologie se stávají nositelem učiva a jejich možnosti tak ovlivňují i jednotlivé metody a formy výuky. Tato bakalářská práce mapuje postoje ředitelů k využití počítačové podpory ve speciálním školství v děčínském regionu. Práce současně popisuje role a podporu počítačové techniky ve vzdělávání, možnosti jejího využití ve speciálním školství a názor učitelů na podporu využívání technické podpory ze strany ředitele i vlastní zájem o její využití. Vychází z dotazníkového šetření na speciálních školách děčínského regionu. Přináší možná opatření, která by podpořila větší zájem ředitelů o rozšíření vyučovacích forem a metod za použití počítačové podpory k výuce žáků speciálních škol.cs_CZ
uk.abstract.enAt schools more and more often we can find sophisticated equipment which has both a direct and indirect influence on the teaching process. The modern technologies have become a means of education, whereas their capabilities affect the particular methods and forms of education. This Bachelor Paper maps the attitudes of the headmasters to the use of the computer support in the Děčín Region. The Paper also describes the roles and support of computer equipment in the teaching process, the possibilities of its application within the handicapped children education system, and the opinion of teachers of the support of using the computers by the headmaster, as well as own commitment to apply it. The Paper is based on a questionnaire survey performed at the basic schools for handicapped children in the Děčín Region. The Paper outlines possible actions which may assist in promoting the headmasters' interest in extending the computer support based teaching methods and forms at basic schools for handicapped children.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990012280430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV