Propojení hudební a tělesné výchovy v hodinách aerobiku v mateřské škole
Interconnection between musical classes and physical training in aerobic lessons at kindergartens
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15568Identifikátory
SIS: 59723
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zachariášová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
22. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
V bakalářské práci jsem se pokoušela propojil hudební a tělesnou výchovu v hodinách aerobiku a tím ho nenásilně zařadit do programu mateřské školy. Zabývala jsem se problematikou hudebního rytmu, jež jsem chtěla u dětí pomocí vytvořeného programu více prohloubit a zkvalitnit. Zjistit stav rytmického cítění pomocí již ověřených testü rytmického cítění na začátku a na konci programu. Výsledky zhodnotit a dále porovnat s výsledky dětí, které dochází na kroužek aerobiku. Tím tak zjistit, zda se rytmické cítění u dětí zkvalitnilo a program byl tak účelný. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
My baccalauréate thesis drala with the interconnection of the musical classes and physical training in aerobic lessons, so that much lessons can be included in a natural manner in the educational programme at kindergartens. I have studied the issue of feeling of musical rhythm, wich 1 have attempted to deepen and improve further with children with help of a speciálky created programme. Namely, the point is to identify the states of the feeling of the rhythm with help of previsously verified test sof rhythmical fccleing performed both at the beginning and at the end of the programme. The relevant results have been evaluated and further compared againts achievements scored by children attending aerobic lessons. The idea is to find out whether the feeling of the rhythm with children has improved and thus whether the program has been afficient. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)