Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců
Language training as a part of workplace education programs
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/16015Identifikátory
SIS: 60605
Kolekce
- Kvalifikační práce [23778]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Matoušková, Zdeňka
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
23. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců se skládá z pěti kapitol: Základní pojmy spojené s jazykovým vzděláváním, Hlavní faktory cizojazyčného vyučování-učení, Koncepce firemní jazykové výuky, Motivace a cizí jazyky a Certifikace. Celá práce se zaměřuje na účastníka jazykové výuky, jeho možnosti a bariéry prohlubování jazykových znalostí. Současně práce odráží trend v jazykové výuce ve firmách, kde jazyková výuka již není pro všechny zaměstnance, není brána jako standard ani jako benefit. Je cíleně zaměřená na jasné dosahování výsledků, ale jen u zaměstnanců, kteří znalost jazyků k výkonu své práce potřebují a mají zájem své jazykové znalosti dále rozvíjet.
The bachelor's thesis Language training as a part of workplace education programs includes five following chapters: Basic definitions connected with language training, The main factors of foreign teaching-learning, Concept of language training in the company, Motivation and foreing languages and certification, All thesis focused on participant in language training in the company, his possibilities and barriers in developing language competencies. Simultaneously, the thesis reflects current trend in language learning in companies, when language training is not any longer for all employees and as well is not a standard or benefit. Language training is aimed on reaching results but only for employees who really need it for their daily work and who are interested in developing their language knowledge.