dc.contributor.advisor | Mužík, Jaroslav | |
dc.creator | Cardová, Silvie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T11:25:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T11:25:09Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/16015 | |
dc.description.abstract | Práce Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců se skládá z pěti kapitol: Základní pojmy spojené s jazykovým vzděláváním, Hlavní faktory cizojazyčného vyučování-učení, Koncepce firemní jazykové výuky, Motivace a cizí jazyky a Certifikace. Celá práce se zaměřuje na účastníka jazykové výuky, jeho možnosti a bariéry prohlubování jazykových znalostí. Současně práce odráží trend v jazykové výuce ve firmách, kde jazyková výuka již není pro všechny zaměstnance, není brána jako standard ani jako benefit. Je cíleně zaměřená na jasné dosahování výsledků, ale jen u zaměstnanců, kteří znalost jazyků k výkonu své práce potřebují a mají zájem své jazykové znalosti dále rozvíjet. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis Language training as a part of workplace education programs includes five following chapters: Basic definitions connected with language training, The main factors of foreign teaching-learning, Concept of language training in the company, Motivation and foreing languages and certification, All thesis focused on participant in language training in the company, his possibilities and barriers in developing language competencies. Simultaneously, the thesis reflects current trend in language learning in companies, when language training is not any longer for all employees and as well is not a standard or benefit. Language training is aimed on reaching results but only for employees who really need it for their daily work and who are interested in developing their language knowledge. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-06-23 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 60605 | |
dc.title.translated | Language training as a part of workplace education programs | en_US |
dc.contributor.referee | Matoušková, Zdeňka | |
dc.identifier.aleph | 001007383 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců se skládá z pěti kapitol: Základní pojmy spojené s jazykovým vzděláváním, Hlavní faktory cizojazyčného vyučování-učení, Koncepce firemní jazykové výuky, Motivace a cizí jazyky a Certifikace. Celá práce se zaměřuje na účastníka jazykové výuky, jeho možnosti a bariéry prohlubování jazykových znalostí. Současně práce odráží trend v jazykové výuce ve firmách, kde jazyková výuka již není pro všechny zaměstnance, není brána jako standard ani jako benefit. Je cíleně zaměřená na jasné dosahování výsledků, ale jen u zaměstnanců, kteří znalost jazyků k výkonu své práce potřebují a mají zájem své jazykové znalosti dále rozvíjet. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor's thesis Language training as a part of workplace education programs includes five following chapters: Basic definitions connected with language training, The main factors of foreign teaching-learning, Concept of language training in the company, Motivation and foreing languages and certification, All thesis focused on participant in language training in the company, his possibilities and barriers in developing language competencies. Simultaneously, the thesis reflects current trend in language learning in companies, when language training is not any longer for all employees and as well is not a standard or benefit. Language training is aimed on reaching results but only for employees who really need it for their daily work and who are interested in developing their language knowledge. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010073830106986 | |