Zobrazit minimální záznam

Language training as a part of workplace education programs
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorCardová, Silvie
dc.date.accessioned2017-04-11T11:25:09Z
dc.date.available2017-04-11T11:25:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16015
dc.description.abstractPráce Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců se skládá z pěti kapitol: Základní pojmy spojené s jazykovým vzděláváním, Hlavní faktory cizojazyčného vyučování-učení, Koncepce firemní jazykové výuky, Motivace a cizí jazyky a Certifikace. Celá práce se zaměřuje na účastníka jazykové výuky, jeho možnosti a bariéry prohlubování jazykových znalostí. Současně práce odráží trend v jazykové výuce ve firmách, kde jazyková výuka již není pro všechny zaměstnance, není brána jako standard ani jako benefit. Je cíleně zaměřená na jasné dosahování výsledků, ale jen u zaměstnanců, kteří znalost jazyků k výkonu své práce potřebují a mají zájem své jazykové znalosti dále rozvíjet.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis Language training as a part of workplace education programs includes five following chapters: Basic definitions connected with language training, The main factors of foreign teaching-learning, Concept of language training in the company, Motivation and foreing languages and certification, All thesis focused on participant in language training in the company, his possibilities and barriers in developing language competencies. Simultaneously, the thesis reflects current trend in language learning in companies, when language training is not any longer for all employees and as well is not a standard or benefit. Language training is aimed on reaching results but only for employees who really need it for their daily work and who are interested in developing their language knowledge.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleJazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnancůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId60605
dc.title.translatedLanguage training as a part of workplace education programsen_US
dc.contributor.refereeMatoušková, Zdeňka
dc.identifier.aleph001007383
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce Jazykové vzdělávání jako oblast vzdělávání zaměstnanců se skládá z pěti kapitol: Základní pojmy spojené s jazykovým vzděláváním, Hlavní faktory cizojazyčného vyučování-učení, Koncepce firemní jazykové výuky, Motivace a cizí jazyky a Certifikace. Celá práce se zaměřuje na účastníka jazykové výuky, jeho možnosti a bariéry prohlubování jazykových znalostí. Současně práce odráží trend v jazykové výuce ve firmách, kde jazyková výuka již není pro všechny zaměstnance, není brána jako standard ani jako benefit. Je cíleně zaměřená na jasné dosahování výsledků, ale jen u zaměstnanců, kteří znalost jazyků k výkonu své práce potřebují a mají zájem své jazykové znalosti dále rozvíjet.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis Language training as a part of workplace education programs includes five following chapters: Basic definitions connected with language training, The main factors of foreign teaching-learning, Concept of language training in the company, Motivation and foreing languages and certification, All thesis focused on participant in language training in the company, his possibilities and barriers in developing language competencies. Simultaneously, the thesis reflects current trend in language learning in companies, when language training is not any longer for all employees and as well is not a standard or benefit. Language training is aimed on reaching results but only for employees who really need it for their daily work and who are interested in developing their language knowledge.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010073830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV