Průvodcovská činnost jako alternativní forma vzdělávání
Guiding: an alternative form of education
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/16019/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/16019Identifikátory
SIS: 60561
Kolekce
- Kvalifikační práce [23778]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Neusarová, Jana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
23. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Činnost průvodce je pro mnoho lidí velmi nejasná záležitost. Je na ni mnoho pohledů a názorů, ale čím více se člověk dostává do detailů této profese, tím více se uvědomuje, že je to práce zajímavá, zábavná, dobrodružná, ale i náročná na přípravu a na předpoklady, která musí průvodce splňovat. Ale hlavně - v průvodcovské činnosti jde o předávání informací, tedy o vzdělávání. Tato bakalářská práce se bude v teoretické části zabývat profilem osobnosti průvodce a předpoklady pro výkon této činnosti a v empirické části vyhodnotí názor samotných profesionálů na svoji vlastní činnost.
Guiding is for many people not an easily understood business. There are many opinions and views on how people become familiar with the details of this profession. They may understand that this work is interesting, funny and adventurous. In addition, they may understand that the preparation for guides is demanding, requiring a lot of study. Most importantly, guiding is about the transmission of information, the education of clients. The theoretical part of my bachelor's work emphasizes the guide's personality and all the qualities required for this work. The practical part will be the evaluation from the professional guides about their work.