Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip
Marketing communication of the Surf-trip travel agency
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/171178Identifikátory
SIS: 212746
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
19. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Cestovní kancelář, marketingová komunikace, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
Travel agency, marketing communication, social networksNázev: Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace Surf-tripu z pohledu zákazníka i vedení vytvořit návrh na její zlepšení pro rok 2022. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byla v této práci využita metoda kvalitativní ve formě polo-strukturovaného rozhovoru se zaměstnancem Surf-tripu a analýzy dat. Dále byla využita metoda kvantitativní v podobě elektronického dotazníku se zákazníky. Dotazník byl vytvořen pomocí Google formuláře. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace cestovní kanceláře Surf-trip pro rok 2022, který vychází z analýzy aktuální marketingové komunikace. Provedením analýzy bylo zjištěno, že cestovní kancelář využívá pro svou komunikaci hlavně online formu komunikace, která byla následně využita i v návrhu marketingové komunikace pro rok 2022. Klíčová slova: Cestovní kancelář, marketingová komunikace, sociální sítě.
Title: Marketing communication of the travel agency Surf-trip Aims: The main aim of this bachelor's thesis is based on the analysis of the current marketing communication of Surf-trip from the perspective of the customer and management to create a proposal for its improvement for 2022. Methods: To evaluate the current marketing communication, a qualitative method was used in this work in the form of a semi-structured interview with an employee of Surf-trip and data analysis. Furthermore, a quantitative method in the form of an electronic questionnaire with customers was used. The questionnaire was created using a Google form. Results: This bachelor's thesis is a proposal for marketing communication of the travel agency Surf-trip for the year 2022, which is based on an analysis of current marketing communications. The analysis showed that the travel agency uses for its communication mainly online form of communication, which was subsequently used in the design of marketing communication for 2022. Keywords: Travel agency, marketing communication, social networks.