Analýza sociálních sítí klubů NHL
Analysis of social networks of NHL clubs
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/171223Identifikátory
SIS: 230449
Kolekce
- Kvalifikační práce [8838]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
20. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýzaKlíčová slova (anglicky)
social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysisNázev: Analýza sociálních sítí klubů NHL Cíl: Cílem této diplomové práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích klubů NHL stanovit doporučení pro přispívání na těchto sociálních sítích pro ostatní hokejové kluby. Metody: Metody, které byly využity v této diplomové práci jsou: obsahová analýza, statistické metody. Sběr dat probíhal formou pozorování a zápisu do připravené tabulky. Data byla sbírána ze čtyř sociálních sítí u pěti vybraných klubů NHL. Statistické metody pomohly k interpretaci dat a stanovení doporučení. Výsledky: Pomocí stanovených kategorií jsem výzkumem určil podíl obsahu příspěvků na jednotlivých sociálních sítích klubů NHL. Na základě těchto poznatků jsem stanovil, jaké příspěvky by se měly uveřejňovat hokejovými kluby na vybraných sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza
Title: Analysis of social networks of NHL clubs Objectives: The aim of this thesis is to analyze content of social media posts from NHL clubs. Based on that I will establish recommendations which content should be published on each social media for other ice hockey clubs. Methods: In my thesis I used these methods: content analysis, statistical methods. I collected data from social media and wrote them in prepared tables. Data were collected from four social media platforms from five NHL clubs. Statistical methods helped for interpretation and for establishing recommendations. Results: With categorization of each post published by NHL clubs on each social media platform I could establish recommendations which content should be published on each social media. Keywords: social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysis