Zobrazit minimální záznam

The application of marketing mix - case study
dc.contributor.advisorVlček, Josef
dc.creatorOtavová, Petra
dc.date.accessioned2017-04-12T09:34:43Z
dc.date.available2017-04-12T09:34:43Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17142
dc.description.abstractCílem mojí bakalářské práce je sestavit marketingový mix pro prodej luxusních brýlových obrub. Vytvoření marketingového mixu je součástí většího celku, marketingového strategického plánování ve firmě Optik Otava, která doposud marketingového plánování nevyužívala. Ze všeho nejdříve představím optickou profesi a místo, kde se uplatňuje - trh s oční optikou. Provedu analýzu trhu. Druhá část slouží jako teoretický podklad pro tvorbu marketingového mixu. Pojednám v ní o marketingovém plánování a jeho konkrétních složkách jako jsou situační analýzy, marketingové cíle, marketingové strategie, segmentace trhu a nakonec podrobně rozeberu jednotlivé nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce a komunikace). V poslední části, která má formu případové studie, aplikuji předchozí poznatky do praxe. Představím firmu Optik Otava a sestavím marketingový mix pro zvolený produkt. V závěru uvádím své návrhy a doporučení, které by tento marketingový mix mohly zefektivnit. Nejdůležitější z nich se týká oblasti distribuce. Navrhuji vytvoření nové distribuční cesty, ve které by firma byla vlastníkem velkoobchodu s optickým zbožím. Tato nová cesta by měla pozitivní dopad jak na cenu, tak na vlastní produkt. Věřím, že tato práce se uplatní při rozvoji marketingové politiky ve firmě, a usnadní tak majiteli některá...cs_CZ
dc.description.abstractThe final aim of my study is to create marketing mix for selling luxury eyeglasses. This study is worked out in conditions of the company named Optik Otava which does not use professional marketing strategic planning. First of all the optical profession is presented and the optical market is analyzed. In the second part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation. Marketing mix is just one part of marketing strategic planning, therefore I also have to speak of particular methods used for situation analysis processing, the marketing aims, marketing strategies and segmentation of the market. Then the detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix (product, price, place and promotion) is realized. The last part is the case study. There is description of the company which is mentioned above, as well as, there is created the structure of its marketing mix. The value of nonprofessional marketing mix is not low. Despite of this fact there are suggested proposals and recommendations at the end, which could positively affect marketing mix of that company. The most important one relevant to the place proposes to establish the own wholesale. This would affect also the price and the product. The whole study should be valuable for the company. It should help its to develop the marketing...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAplikace marketingového mixu na příkladu firmy Optik Otavacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-08
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61849
dc.title.translatedThe application of marketing mix - case studyen_US
dc.contributor.refereeSieber, Martina
dc.identifier.aleph001098820
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem mojí bakalářské práce je sestavit marketingový mix pro prodej luxusních brýlových obrub. Vytvoření marketingového mixu je součástí většího celku, marketingového strategického plánování ve firmě Optik Otava, která doposud marketingového plánování nevyužívala. Ze všeho nejdříve představím optickou profesi a místo, kde se uplatňuje - trh s oční optikou. Provedu analýzu trhu. Druhá část slouží jako teoretický podklad pro tvorbu marketingového mixu. Pojednám v ní o marketingovém plánování a jeho konkrétních složkách jako jsou situační analýzy, marketingové cíle, marketingové strategie, segmentace trhu a nakonec podrobně rozeberu jednotlivé nástroje marketingového mixu (produkt, cena, distribuce a komunikace). V poslední části, která má formu případové studie, aplikuji předchozí poznatky do praxe. Představím firmu Optik Otava a sestavím marketingový mix pro zvolený produkt. V závěru uvádím své návrhy a doporučení, které by tento marketingový mix mohly zefektivnit. Nejdůležitější z nich se týká oblasti distribuce. Navrhuji vytvoření nové distribuční cesty, ve které by firma byla vlastníkem velkoobchodu s optickým zbožím. Tato nová cesta by měla pozitivní dopad jak na cenu, tak na vlastní produkt. Věřím, že tato práce se uplatní při rozvoji marketingové politiky ve firmě, a usnadní tak majiteli některá...cs_CZ
uk.abstract.enThe final aim of my study is to create marketing mix for selling luxury eyeglasses. This study is worked out in conditions of the company named Optik Otava which does not use professional marketing strategic planning. First of all the optical profession is presented and the optical market is analyzed. In the second part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation. Marketing mix is just one part of marketing strategic planning, therefore I also have to speak of particular methods used for situation analysis processing, the marketing aims, marketing strategies and segmentation of the market. Then the detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix (product, price, place and promotion) is realized. The last part is the case study. There is description of the company which is mentioned above, as well as, there is created the structure of its marketing mix. The value of nonprofessional marketing mix is not low. Despite of this fact there are suggested proposals and recommendations at the end, which could positively affect marketing mix of that company. The most important one relevant to the place proposes to establish the own wholesale. This would affect also the price and the product. The whole study should be valuable for the company. It should help its to develop the marketing...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990010988200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV