Zobrazit minimální záznam

The impact of influencers on their audience with focus on generation 30+
dc.contributor.advisorJirků, Jan
dc.creatorMachová, Kateřina
dc.date.accessioned2022-04-14T18:53:18Z
dc.date.available2022-04-14T18:53:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171719
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the impact of influencers on their users among the age group of 30-89 years old, describes the field of influencing and its associated areas. It explains the engagement of these influential people in influencer marketing, describes advertising, collaboration, persuasion and influencing within social media platforms. The most used social networks used by influencers (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) are presented as well, including the news that these networks have introduced over the last few years. The most powerful influencers in the Czech Republic are mentioned too, including their online and offline activities. Furthermore, the research types, which were used for this thesis, are theoretically defined and the used methodology is also described. The main parts of the diploma thesis are the summary results of the questionnaire survey of 120 respondents and in- depth interviews with 30 of them. The aim of the research was to find out the extent and character of the impact of influencers on the age group of 30-89 years old and to learn more information and opinions that will help for a better understanding of this phenomenon across the older age groups. In both surveys, the research sample is evenly and proportionally distributed among the age groups in order to...en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na uživatele ve věkové skupině 30-89 let, popisuje tématiku influencingu a k němu přidružené oblasti. Vysvětluje zapojení těchto vlivných osobností v rámci influencer marketingu, popisuje reklamu, spolupráci, přesvědčování a ovlivňování v rámci sociálních médií. Jsou představeny nejvíce využívané sociální sítě, které influenceři využívají (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) včetně novinek, které tyto sítě v průběhu posledních několika let uvedly. Jsou zmíněni nejvlivnější influenceři v rámci České republiky včetně svých online i offline aktivit. Dále jsou teoreticky vymezeny typy výzkumů, které byly pro práci využity, a následně je charakterizována použitá metodika. Hlavní částí diplomové práce jsou souhrnné výsledky realizovaného dotazníkového šetření u 120 respondentů a následných hloubkových rozhovorů se 30 z nich. Cílem výzkumů bylo zjistit míru a charakter vlivu influencerů na věkovou skupinu 30-89 let a zjistit další informace a názory, které pomohou k lepšímu pochopení tohoto fenoménu napříč i staršími věkovými skupinami. Výzkumný vzorek je v obou výzkumech rovnoměrně rozložen mezi věkové skupiny tak, aby byla zajištěna nejvyšší vypovídající hodnota. Součástí práce je souhrnné shrnutí a závěr diplomové práce, výčet zdrojů a přílohy, v...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.subjectvliv influencerůcs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectovlivňovánícs_CZ
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectimpact of influencersen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectinfluencingen_US
dc.titleVliv influencerů na své publikum se zaměřením na generaci 30+cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-02-04
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId229554
dc.title.translatedThe impact of influencers on their audience with focus on generation 30+en_US
dc.contributor.refereeŠimková, Karolína
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na uživatele ve věkové skupině 30-89 let, popisuje tématiku influencingu a k němu přidružené oblasti. Vysvětluje zapojení těchto vlivných osobností v rámci influencer marketingu, popisuje reklamu, spolupráci, přesvědčování a ovlivňování v rámci sociálních médií. Jsou představeny nejvíce využívané sociální sítě, které influenceři využívají (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) včetně novinek, které tyto sítě v průběhu posledních několika let uvedly. Jsou zmíněni nejvlivnější influenceři v rámci České republiky včetně svých online i offline aktivit. Dále jsou teoreticky vymezeny typy výzkumů, které byly pro práci využity, a následně je charakterizována použitá metodika. Hlavní částí diplomové práce jsou souhrnné výsledky realizovaného dotazníkového šetření u 120 respondentů a následných hloubkových rozhovorů se 30 z nich. Cílem výzkumů bylo zjistit míru a charakter vlivu influencerů na věkovou skupinu 30-89 let a zjistit další informace a názory, které pomohou k lepšímu pochopení tohoto fenoménu napříč i staršími věkovými skupinami. Výzkumný vzorek je v obou výzkumech rovnoměrně rozložen mezi věkové skupiny tak, aby byla zajištěna nejvyšší vypovídající hodnota. Součástí práce je souhrnné shrnutí a závěr diplomové práce, výčet zdrojů a přílohy, v...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the impact of influencers on their users among the age group of 30-89 years old, describes the field of influencing and its associated areas. It explains the engagement of these influential people in influencer marketing, describes advertising, collaboration, persuasion and influencing within social media platforms. The most used social networks used by influencers (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) are presented as well, including the news that these networks have introduced over the last few years. The most powerful influencers in the Czech Republic are mentioned too, including their online and offline activities. Furthermore, the research types, which were used for this thesis, are theoretically defined and the used methodology is also described. The main parts of the diploma thesis are the summary results of the questionnaire survey of 120 respondents and in- depth interviews with 30 of them. The aim of the research was to find out the extent and character of the impact of influencers on the age group of 30-89 years old and to learn more information and opinions that will help for a better understanding of this phenomenon across the older age groups. In both surveys, the research sample is evenly and proportionally distributed among the age groups in order to...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV