Zobrazit minimální záznam

Visual Analysis of Advertising Campaigns within Influencer Marketing on Instagram
dc.contributor.advisorHájek, Václav
dc.creatorMatějková, Agáta
dc.date.accessioned2022-04-19T18:09:05Z
dc.date.available2022-04-19T18:09:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171802
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectvizuální kulturacs_CZ
dc.subjectvizuální analýzacs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectvisual cultureen_US
dc.subjectvisual analysisen_US
dc.titleVizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-02-09
dc.description.departmentKatedra teorie umění a tvorbycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Theory of Art and Artworksen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId242788
dc.title.translatedVisual Analysis of Advertising Campaigns within Influencer Marketing on Instagramen_US
dc.contributor.refereeKreuzzieger, Milan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.disciplineLiberal Arts and Humanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra teorie umění a tvorbycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Theory of Art and Artworksen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enLiberal Arts and Humanitiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra teorie umění a tvorbycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV