Zobrazit minimální záznam

E-learning in adult education
dc.contributor.advisorŠerák, Michal
dc.creatorŠimáčková, Zlata
dc.date.accessioned2017-04-12T10:16:12Z
dc.date.available2017-04-12T10:16:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17322
dc.description.abstractE-learning ve vzdělávání dospělých je téma, které lze uchopit v několika možných rovinách. Vždy záleží na vymezení samotného pojmu e-learning, který je nejčastěji chápán jako vzdělávání prostřednictvím počítačů a internetu. Autorka ovšem využila možnosti širší definice tohoto pojmu a její práce tak zahrnuje rozbor vzdělávací funkce elektronických médií běžných v dnešní, informační společnosti. Prostor je zde věnován rozhlasu, televizi, audio a video záznamovým médiím a také počítači a internetu. Realizace vzdělávací funkce jednotlivých médií je velmi rozkolísaná, obecně lze ale situaci zhodnotit jako zcela nevyhovující. Existují pouze ojedinělé aktivity, které nejsou pojímány koncepčně, systematicky, což je základní podmínkou pro jejich efektivní působení. Výrazný potenciál zejména v kontextu rozhlasu, televize a záznamových médií má nastupující digitalizace, díky níž bude možné nabízet mnoho velmi zajímavých služeb využitelných pro vzdělávací účely. V oblasti vzdělávání prostřednictvím počítačů a internetu existuje propracovaná metodika i didaktika, přesto je efektivita jednotlivých e-learningových kurzů sporná. Prostory pro zlepšení byly autorkou identifikovány ve všech oblastech, kterými se zabývala. Novinky na poli informačních a komunikačních technologií, které se vyvíjejí velmi rychle, posouvají...cs_CZ
dc.description.abstractE-learning lil adult education is a topic which can be understood in various levels. There is always important to specify the notion of the word e-learning exactly, which is mainly conceived as the education through computers and internet. The author of this thesis used the possibility of wide definition of this notion and her thesis is focused on analysis of educational function of electronic media ordinarily used in contemporary society. There 4 is mentioned the radio, television, audio and video recording media and also personal computer and internet in this work. The realization of the educational function of each media is very various, but in general, we can say that the situation is evaluated as absolutely inconvenient. There exist only sporadically activities, which are not hold conceptually, systematically, and that is the main condition for their efficiency. Expressive potential, mainly in the context of the radio, television and recording media has got incoming digitizing, which can offer many interesting possibilities used for the educational purposes. In the field of education through computers and internet exist sophisticated methodology and didactics, even though is the efficiency of each e-Iearning courses controversial. The author of this diploma thesis has defined improvement of each of the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleE-learning ve vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-16
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61991
dc.title.translatedE-learning in adult educationen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001099458
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csE-learning ve vzdělávání dospělých je téma, které lze uchopit v několika možných rovinách. Vždy záleží na vymezení samotného pojmu e-learning, který je nejčastěji chápán jako vzdělávání prostřednictvím počítačů a internetu. Autorka ovšem využila možnosti širší definice tohoto pojmu a její práce tak zahrnuje rozbor vzdělávací funkce elektronických médií běžných v dnešní, informační společnosti. Prostor je zde věnován rozhlasu, televizi, audio a video záznamovým médiím a také počítači a internetu. Realizace vzdělávací funkce jednotlivých médií je velmi rozkolísaná, obecně lze ale situaci zhodnotit jako zcela nevyhovující. Existují pouze ojedinělé aktivity, které nejsou pojímány koncepčně, systematicky, což je základní podmínkou pro jejich efektivní působení. Výrazný potenciál zejména v kontextu rozhlasu, televize a záznamových médií má nastupující digitalizace, díky níž bude možné nabízet mnoho velmi zajímavých služeb využitelných pro vzdělávací účely. V oblasti vzdělávání prostřednictvím počítačů a internetu existuje propracovaná metodika i didaktika, přesto je efektivita jednotlivých e-learningových kurzů sporná. Prostory pro zlepšení byly autorkou identifikovány ve všech oblastech, kterými se zabývala. Novinky na poli informačních a komunikačních technologií, které se vyvíjejí velmi rychle, posouvají...cs_CZ
uk.abstract.enE-learning lil adult education is a topic which can be understood in various levels. There is always important to specify the notion of the word e-learning exactly, which is mainly conceived as the education through computers and internet. The author of this thesis used the possibility of wide definition of this notion and her thesis is focused on analysis of educational function of electronic media ordinarily used in contemporary society. There 4 is mentioned the radio, television, audio and video recording media and also personal computer and internet in this work. The realization of the educational function of each media is very various, but in general, we can say that the situation is evaluated as absolutely inconvenient. There exist only sporadically activities, which are not hold conceptually, systematically, and that is the main condition for their efficiency. Expressive potential, mainly in the context of the radio, television and recording media has got incoming digitizing, which can offer many interesting possibilities used for the educational purposes. In the field of education through computers and internet exist sophisticated methodology and didactics, even though is the efficiency of each e-Iearning courses controversial. The author of this diploma thesis has defined improvement of each of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010994580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV