dc.contributor.advisor | Beneš, Milan | |
dc.creator | Kýhosová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-12T10:18:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-12T10:18:09Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/17331 | |
dc.description.abstract | Vzdělání a učební proces jsou pro člověka tak důležité a mají tak velký vliv na jeho životní osud, že by bylo nedostatečné a nesprávné pokládat je pouze za záležitost vzdělávacích institucí, formálních systémů a procesů. Jejich hlavní význam a podstata spočívá v tom, že rozvíjí lidskou osobnost a také v interakci s kulturním i sociálním prostředím člověka. V této diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit se na vztah mezi vzděláváním a změnami ve společnosti, na otázku jak může vzdělání přispět k rozvoji společnosti, na problematiku celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělé populace, na učící se organizaci a koncepci učící se společnosti. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Education is for people so important, it has so radical an influence on man's destiny, that it will be damaging if it is only considered in terms of schools, universities, young students, formal structures and processes. The most important, the very substance of education is its relationship to man and his development and its interaction with the environment. In this diploma thesis I decided to intent on the relation between the changing world and the educatuion, on the question how can education contribute to the development of the societies, on the lifelong education and adult education, on the education in the organizations and the conception of the learning society. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Koncepce učící se společnosti z pohledu andragogiky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-16 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 69056 | |
dc.title.translated | Conception of the learning society - andragogical view | en_US |
dc.contributor.referee | Šerák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001008064 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Vzdělání a učební proces jsou pro člověka tak důležité a mají tak velký vliv na jeho životní osud, že by bylo nedostatečné a nesprávné pokládat je pouze za záležitost vzdělávacích institucí, formálních systémů a procesů. Jejich hlavní význam a podstata spočívá v tom, že rozvíjí lidskou osobnost a také v interakci s kulturním i sociálním prostředím člověka. V této diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit se na vztah mezi vzděláváním a změnami ve společnosti, na otázku jak může vzdělání přispět k rozvoji společnosti, na problematiku celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělé populace, na učící se organizaci a koncepci učící se společnosti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Education is for people so important, it has so radical an influence on man's destiny, that it will be damaging if it is only considered in terms of schools, universities, young students, formal structures and processes. The most important, the very substance of education is its relationship to man and his development and its interaction with the environment. In this diploma thesis I decided to intent on the relation between the changing world and the educatuion, on the question how can education contribute to the development of the societies, on the lifelong education and adult education, on the education in the organizations and the conception of the learning society. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010080640106986 | |