Zobrazit minimální záznam

Conception of the learning society - andragogical view
dc.contributor.advisorBeneš, Milan
dc.creatorKýhosová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-12T10:18:09Z
dc.date.available2017-04-12T10:18:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17331
dc.description.abstractVzdělání a učební proces jsou pro člověka tak důležité a mají tak velký vliv na jeho životní osud, že by bylo nedostatečné a nesprávné pokládat je pouze za záležitost vzdělávacích institucí, formálních systémů a procesů. Jejich hlavní význam a podstata spočívá v tom, že rozvíjí lidskou osobnost a také v interakci s kulturním i sociálním prostředím člověka. V této diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit se na vztah mezi vzděláváním a změnami ve společnosti, na otázku jak může vzdělání přispět k rozvoji společnosti, na problematiku celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělé populace, na učící se organizaci a koncepci učící se společnosti.cs_CZ
dc.description.abstractEducation is for people so important, it has so radical an influence on man's destiny, that it will be damaging if it is only considered in terms of schools, universities, young students, formal structures and processes. The most important, the very substance of education is its relationship to man and his development and its interaction with the environment. In this diploma thesis I decided to intent on the relation between the changing world and the educatuion, on the question how can education contribute to the development of the societies, on the lifelong education and adult education, on the education in the organizations and the conception of the learning society.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleKoncepce učící se společnosti z pohledu andragogikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-16
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId69056
dc.title.translatedConception of the learning society - andragogical viewen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph001008064
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVzdělání a učební proces jsou pro člověka tak důležité a mají tak velký vliv na jeho životní osud, že by bylo nedostatečné a nesprávné pokládat je pouze za záležitost vzdělávacích institucí, formálních systémů a procesů. Jejich hlavní význam a podstata spočívá v tom, že rozvíjí lidskou osobnost a také v interakci s kulturním i sociálním prostředím člověka. V této diplomové práci jsem se rozhodla zaměřit se na vztah mezi vzděláváním a změnami ve společnosti, na otázku jak může vzdělání přispět k rozvoji společnosti, na problematiku celoživotního vzdělávání a vzdělávání dospělé populace, na učící se organizaci a koncepci učící se společnosti.cs_CZ
uk.abstract.enEducation is for people so important, it has so radical an influence on man's destiny, that it will be damaging if it is only considered in terms of schools, universities, young students, formal structures and processes. The most important, the very substance of education is its relationship to man and his development and its interaction with the environment. In this diploma thesis I decided to intent on the relation between the changing world and the educatuion, on the question how can education contribute to the development of the societies, on the lifelong education and adult education, on the education in the organizations and the conception of the learning society.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010080640106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV