Zobrazit minimální záznam

Teaching foreign languae to children with learning disabilities
dc.contributor.advisorKremličková, Marta
dc.creatorTeriaki, Jana
dc.date.accessioned2017-04-12T10:57:41Z
dc.date.available2017-04-12T10:57:41Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17494
dc.description.abstractDiplomová práce je primárně zaměřena na výuku cizího jazyka u dětí s diagnostikovanou SPU (specifické poruchy učení). Popisuje zásady, metody a úskalí výuky a uvádí příklady využitelné v praxi. V druhém pláně se práce také zaměřuje na etiologie a projevy SPU, popisuje obtíže dyslexie, dysgrafie, dysortografie, způsoby diagnostiky, nastiňuje možnou nápravu těchto poruch a jejich kompenzace. Zaměřuje se při tom na výuku anglického jazyka a popisuje software, který hravou formou pomáhá žákům s SPU v osvojení cizího jazyka. Práce se zabývá také žákem s diagnostikovanou SPU ve vztahu ke školnímu prostředí. Její součástí je také empirický výzkum se základní hypotézou nedostatečného povědomí širší veřejnosti o poruše, prezentací základních informačních pilířů na letáku (příloha č. 1) a přílohovém CD s letákem (příloha č.2). Jak leták, tak i CD si kladou za cíl popularizovat téma a zvyšovat všeobecné povědomí o těchto poruchách.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma paper primarily targets topic of teaching a foreign language to children with LD (learning disability). It describes basic rules, methods and problems of such teaching and presents examples for practical use. Secondly, the paper is also dedicated to LD's etiology, features, difficulties of various types of LDs (reading disability, writing disability, spelling disability), diagnostics, and shows possibilities of re-education and compensation of LD. It targets English language education and describes software which helps pupils with LD to acquire English speaking and writing abilities. The paper also reflects LD pupil in relationship with school environment. It contains empiric research with hypothesis of insufficient knowledge about LD in wide public. It presents fundamental information in a form of a leaflet (attachment No.1) and a set of a CD and a leaflet (attachment No.2). Their aim is to make this LD topic more popular and to increase knowledge about LD in wide public.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVýuka cizího jazyka u dětí se specifickou poruchou učenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-24
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62259
dc.title.translatedTeaching foreign languae to children with learning disabilitiesen_US
dc.contributor.refereePoláčková, Věra
dc.identifier.aleph001012830
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je primárně zaměřena na výuku cizího jazyka u dětí s diagnostikovanou SPU (specifické poruchy učení). Popisuje zásady, metody a úskalí výuky a uvádí příklady využitelné v praxi. V druhém pláně se práce také zaměřuje na etiologie a projevy SPU, popisuje obtíže dyslexie, dysgrafie, dysortografie, způsoby diagnostiky, nastiňuje možnou nápravu těchto poruch a jejich kompenzace. Zaměřuje se při tom na výuku anglického jazyka a popisuje software, který hravou formou pomáhá žákům s SPU v osvojení cizího jazyka. Práce se zabývá také žákem s diagnostikovanou SPU ve vztahu ke školnímu prostředí. Její součástí je také empirický výzkum se základní hypotézou nedostatečného povědomí širší veřejnosti o poruše, prezentací základních informačních pilířů na letáku (příloha č. 1) a přílohovém CD s letákem (příloha č.2). Jak leták, tak i CD si kladou za cíl popularizovat téma a zvyšovat všeobecné povědomí o těchto poruchách.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma paper primarily targets topic of teaching a foreign language to children with LD (learning disability). It describes basic rules, methods and problems of such teaching and presents examples for practical use. Secondly, the paper is also dedicated to LD's etiology, features, difficulties of various types of LDs (reading disability, writing disability, spelling disability), diagnostics, and shows possibilities of re-education and compensation of LD. It targets English language education and describes software which helps pupils with LD to acquire English speaking and writing abilities. The paper also reflects LD pupil in relationship with school environment. It contains empiric research with hypothesis of insufficient knowledge about LD in wide public. It presents fundamental information in a form of a leaflet (attachment No.1) and a set of a CD and a leaflet (attachment No.2). Their aim is to make this LD topic more popular and to increase knowledge about LD in wide public.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010128300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV