Zobrazit minimální záznam

Purchase behavior of a consumer in the perspective of social studies
dc.contributor.advisorDuffková, Jana
dc.creatorŠmidrkalová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-12T11:06:16Z
dc.date.available2017-04-12T11:06:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17531
dc.description.abstractTato teoretickoempirická práce si klade za cíl zmapovat, jaké společenské faktory působí na spotřebitele a zákazníka. Zaměřuje se tedy, jakým způsobem různé sociální skupiny, rodina, sociální třídy ovlivňují spotřební a nákupní chování, přičemž klade důraz na využití teoretických poznatků v praxi. Za každou tématickou kapitolou následuje praktická část, která se snaží pokud možno navázat na předchozí část teoretickou a potvrdit či zpochybnit její obsah. Autorka využívá data z české reprezentativní kvantitativní studie Brandpower 2007 za účelem sekundární analýzy, kde zkoumá zejména vztahy proměnných. Vychází přitom zejména z lifestylových a postojových výroků, frekvence užívání výrobků, vlastnictví výrobků, frekvence různých aktivit a v neposlední řadě velmi důležitá podrobná sociodemografické charakteristiky respondenta.cs_CZ
dc.description.abstractThis theoretical - empirical diploma paper tries to describe what social factors influence a consumer and a customer. Thus it targets a way of an influence of a family, social groups, social classes on consumer and purchase behaviour whereas it places emphasis on usage of theoretical knowledge in practice. Practical part follows after every subject chapter that attempts to tie together with previous theoretical chapter and undertakes to confirm or disconfirm its content. The author uses data from Czech representative research quantitative study Brandpower 2007 with a view of a secondary analysis and she mainly investigates relations between variables. For the analysis are used attitude statements, frequency of product usage, product ownership, different lifestyle activities and also very important sociodemographic respondent characteristics.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleNákupní chování spotřebitele z pohledu sociologiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId37446
dc.title.translatedPurchase behavior of a consumer in the perspective of social studiesen_US
dc.contributor.refereeŠubrt, Jiří
dc.identifier.aleph001097397
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato teoretickoempirická práce si klade za cíl zmapovat, jaké společenské faktory působí na spotřebitele a zákazníka. Zaměřuje se tedy, jakým způsobem různé sociální skupiny, rodina, sociální třídy ovlivňují spotřební a nákupní chování, přičemž klade důraz na využití teoretických poznatků v praxi. Za každou tématickou kapitolou následuje praktická část, která se snaží pokud možno navázat na předchozí část teoretickou a potvrdit či zpochybnit její obsah. Autorka využívá data z české reprezentativní kvantitativní studie Brandpower 2007 za účelem sekundární analýzy, kde zkoumá zejména vztahy proměnných. Vychází přitom zejména z lifestylových a postojových výroků, frekvence užívání výrobků, vlastnictví výrobků, frekvence různých aktivit a v neposlední řadě velmi důležitá podrobná sociodemografické charakteristiky respondenta.cs_CZ
uk.abstract.enThis theoretical - empirical diploma paper tries to describe what social factors influence a consumer and a customer. Thus it targets a way of an influence of a family, social groups, social classes on consumer and purchase behaviour whereas it places emphasis on usage of theoretical knowledge in practice. Practical part follows after every subject chapter that attempts to tie together with previous theoretical chapter and undertakes to confirm or disconfirm its content. The author uses data from Czech representative research quantitative study Brandpower 2007 with a view of a secondary analysis and she mainly investigates relations between variables. For the analysis are used attitude statements, frequency of product usage, product ownership, different lifestyle activities and also very important sociodemographic respondent characteristics.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990010973970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV