Zobrazit minimální záznam

Marketing Activities of Blesk Jablonec baseball club with emphasis on social media
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorFous, Matyáš
dc.date.accessioned2022-10-17T11:29:05Z
dc.date.available2022-10-17T11:29:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176691
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the baseball club Blesk Jablonec in the context of the Czech baseball environment. This batting sport does not enjoy such popularity in our conditions as other, more traditional sports, and therefore it is on the border of amateur and semi-professional sport, with the fact that it is getting closer to the former. However, its popularity is still growing, and this is more or less successfully reflected in the marketing communication of individual clubs and the Czech Baseball Association in an effort to promote its popularity and attract new players, fans or partners. This thesis examines the marketing efforts of the club Blesk Jablonec, where the author is a player. Other clubs and the Czech Baseball Association are used in the thesis mainly for comparison. The thesis consists of an introduction to basic marketing terms and concepts and a narrower focus on sports marketing, an introduction to the Czech baseball scene, an analysis and evaluation of Blesk Jablonec's marketing activities, quantitative research through a questionnaire survey to paint a more accurate picture of the public's perception of baseball and the club's social media activities. The insights gained from the analysis and questionnaire survey will ultimately serve...en_US
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je marketingová komunikace baseballového klubu Blesk Jablonec v kontextu prostředí českého baseballu. Tento pálkovací sport se v našich podmínkách netěší takové popularitě, jako jiné, u nás tradičnější sporty, a i proto se pohybuje na hranici amatérského a poloprofesionálního sportu, s tím, že má stále blíže k prvnímu zmiňovanému. Jeho oblíbenost nicméně stále roste, a to se více i méně úspěšně odráží na marketingové komunikaci jednotlivých klubů a České baseballové asociace ve snaze popularizaci podpořit a přilákat nové hráče, fanoušky či partnery. Tato práce zkoumá marketingové snahy klubu Blesk Jablonec, ve kterém i autor práce působí jako hráč. Ostatní kluby a Česká baseballová asociace jsou v práci použity zejména pro porovnání. Práce sestává z představení základních marketingových pojmů a konceptů a užšího zaměření se na sportovní marketing, představení české baseballové scény, analýzy a zhodnocení marketingových aktivit Blesku Jablonec, kvantitativního výzkumu skrze dotazníkové šetření, které má za cíl vykreslit přesnější obrázek o vnímání baseballu mezi veřejností a aktivit klubu na sociálních sítích. Poznatky získané z provedené analýzy a dotazníkového šetření v závěru poslouží k návrhu změn a zlepšení pro marketingovou komunikaci.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMarketingové aktivity baseballového týmu Blesk Jablonec s důrazem na sociální sítěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId238933
dc.title.translatedMarketing Activities of Blesk Jablonec baseball club with emphasis on social mediaen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem této bakalářské práce je marketingová komunikace baseballového klubu Blesk Jablonec v kontextu prostředí českého baseballu. Tento pálkovací sport se v našich podmínkách netěší takové popularitě, jako jiné, u nás tradičnější sporty, a i proto se pohybuje na hranici amatérského a poloprofesionálního sportu, s tím, že má stále blíže k prvnímu zmiňovanému. Jeho oblíbenost nicméně stále roste, a to se více i méně úspěšně odráží na marketingové komunikaci jednotlivých klubů a České baseballové asociace ve snaze popularizaci podpořit a přilákat nové hráče, fanoušky či partnery. Tato práce zkoumá marketingové snahy klubu Blesk Jablonec, ve kterém i autor práce působí jako hráč. Ostatní kluby a Česká baseballová asociace jsou v práci použity zejména pro porovnání. Práce sestává z představení základních marketingových pojmů a konceptů a užšího zaměření se na sportovní marketing, představení české baseballové scény, analýzy a zhodnocení marketingových aktivit Blesku Jablonec, kvantitativního výzkumu skrze dotazníkové šetření, které má za cíl vykreslit přesnější obrázek o vnímání baseballu mezi veřejností a aktivit klubu na sociálních sítích. Poznatky získané z provedené analýzy a dotazníkového šetření v závěru poslouží k návrhu změn a zlepšení pro marketingovou komunikaci.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the baseball club Blesk Jablonec in the context of the Czech baseball environment. This batting sport does not enjoy such popularity in our conditions as other, more traditional sports, and therefore it is on the border of amateur and semi-professional sport, with the fact that it is getting closer to the former. However, its popularity is still growing, and this is more or less successfully reflected in the marketing communication of individual clubs and the Czech Baseball Association in an effort to promote its popularity and attract new players, fans or partners. This thesis examines the marketing efforts of the club Blesk Jablonec, where the author is a player. Other clubs and the Czech Baseball Association are used in the thesis mainly for comparison. The thesis consists of an introduction to basic marketing terms and concepts and a narrower focus on sports marketing, an introduction to the Czech baseball scene, an analysis and evaluation of Blesk Jablonec's marketing activities, quantitative research through a questionnaire survey to paint a more accurate picture of the public's perception of baseball and the club's social media activities. The insights gained from the analysis and questionnaire survey will ultimately serve...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV