Zobrazit minimální záznam

Contemporary situation at Helplines in Prague
dc.contributor.advisorSivek, Vojtěch
dc.creatorRočovská, Silvie
dc.date.accessioned2019-09-20T08:20:47Z
dc.date.available2019-09-20T08:20:47Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17825
dc.description.abstractMinulý rok jsem absolvovala akreditovaný výcvik v telefonické krizové intervenci. Tento kurz umožňuje pomáhajícímu provázet člověka na jeho cestě a nahlédnout do jeho složitého prožívání. Z důvodu hledání zaměstnání jsem se začala zajímat o linky důvěry, které zaznamenaly po roce 1989 svůj velký vývoj v rozsahu i orientaci. Ve své práci bych chtěla charakterizovat práci na linkách důvěry jako nejdostupnějšího prostředku k poskytnutí krizové intervence. Pokusím se představit čtyři linky důvěry. Zlatou linkou seniorů, Linkou bezpečí pro děti, linku RIAPS a linku DONA, zabývající se domácím násilím. Zajímá mě, čím se tyto linky zabývají a jaká jsou jejich specifika, v čem se jejich práce shoduje a v čem se liší. Dále se budu zabývat skupinou klientů, kteří na linky důvěry volají opakovaně a tím, jak s nimi jednotlivé linky pracují. Nakonec se pokusím zjistit, jak se tato služba bude vyvíjet v budoucnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractCrisis is a part of our lives. There are situations that we are not able to solve only by our power, so we need an expert assistance. The most approachable form of help is telephone crisis intervention (TCI). The TCI is focused on stabilisation of acute state. I dealed with four organizations of telephone hotlines - for children, general and elderly population and hotline for victims of houshold violation. I described their work. Their help is immediate, available, anonymous for both participants, financial inexpensive. All the clients need in situations of crises is safeness and acceptance. Acording to the new law of social services, the workers of crisis hotlines have to improve their education in area of telephone crisis intervention. The organizations which deal with TCI often encounter problems with repeated calling of certain clients. These clients demand attention of hotlines workers because of compensation of missing relationship. The staff should provide other services and motivate clients into real relationships in their lives. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleSoučasná situace na linkách důvěry v Prazecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-11
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId61588
dc.title.translatedContemporary situation at Helplines in Pragueen_US
dc.contributor.refereeHálková, Petra
dc.identifier.aleph001221942
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMinulý rok jsem absolvovala akreditovaný výcvik v telefonické krizové intervenci. Tento kurz umožňuje pomáhajícímu provázet člověka na jeho cestě a nahlédnout do jeho složitého prožívání. Z důvodu hledání zaměstnání jsem se začala zajímat o linky důvěry, které zaznamenaly po roce 1989 svůj velký vývoj v rozsahu i orientaci. Ve své práci bych chtěla charakterizovat práci na linkách důvěry jako nejdostupnějšího prostředku k poskytnutí krizové intervence. Pokusím se představit čtyři linky důvěry. Zlatou linkou seniorů, Linkou bezpečí pro děti, linku RIAPS a linku DONA, zabývající se domácím násilím. Zajímá mě, čím se tyto linky zabývají a jaká jsou jejich specifika, v čem se jejich práce shoduje a v čem se liší. Dále se budu zabývat skupinou klientů, kteří na linky důvěry volají opakovaně a tím, jak s nimi jednotlivé linky pracují. Nakonec se pokusím zjistit, jak se tato služba bude vyvíjet v budoucnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enCrisis is a part of our lives. There are situations that we are not able to solve only by our power, so we need an expert assistance. The most approachable form of help is telephone crisis intervention (TCI). The TCI is focused on stabilisation of acute state. I dealed with four organizations of telephone hotlines - for children, general and elderly population and hotline for victims of houshold violation. I described their work. Their help is immediate, available, anonymous for both participants, financial inexpensive. All the clients need in situations of crises is safeness and acceptance. Acording to the new law of social services, the workers of crisis hotlines have to improve their education in area of telephone crisis intervention. The organizations which deal with TCI often encounter problems with repeated calling of certain clients. These clients demand attention of hotlines workers because of compensation of missing relationship. The staff should provide other services and motivate clients into real relationships in their lives. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeC
dc.identifier.lisID990012219420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV