Fyzikální systém pro tvorbu her
Fyzikální systém pro tvorbu her
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/17906/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/17906Identifikátory
SIS: 48760
Kolekce
- Kvalifikační práce [11266]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holan, Tomáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
8. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
V této práci zkoumáme fungování real-time fyzického engine. Také prozkoumáme problematiku spojenou s vytvořením takového engine, metody urychlení detekce kolizí a zvýšení stability systému. Aktualní implementace umí pracovat s klidovými kontaktními silami mezi objekty, pružinami, s kolizemi mezi koulemi a válci (bez vrchu a spodku) a s objekty z těchto primitiv složených.
In the present work we ivestigate the functioning of a real-time physics engine. We also take a look at the problematics associated with the creation of such an engine, the methods that can be used to accelerate collision detection and increase the stability of the system. The current implementation of the engine can handle collisions between spheres and cylinders (without the top and the bottom), resting contact forces between objects, compound objects and springs.