Zobrazit minimální záznam

Measuring communication using the Amec Integrated Evaluation Framework on the example of the non-profit organization Czechitas
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorJeřábková, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-22T13:10:55Z
dc.date.available2023-03-22T13:10:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179496
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem měření a hodnocení efektivity public relations a komunikace. Toto téma především v poslední dekádě silně rezonuje mezi akademickou sférou i odborníky z praxe. Přesto stále existuje výrazný nesoulad mezi tím, co doporučuje teorie a mezi akceptací těchto doporučení v praxi. Proto se práce zaměřuje na jeden konkrétní rámec měření komunikace a pomocí případové studie zjišťuje použitelnost tohoto rámce v praxi. Cílem výzkumu, který je proveden metodou případové studie, je ověřit použitelnost Integrovaného hodnotícího rámce (Integrated Evaluation Framework, IEF) při měření a hodnocení komunikace neziskové organizace Czechitas. V teoretické části se práce věnuje definici oboru PR a hlavním oblastem, které pomáhá v organizacích rozvíjet (image, pověst, identita a značka). Dále pak popisuje český neziskový sektor a specifika marketingové komunikace a PR v něm. Uvádí nejznámější teoretické modely měření a evaluace PR a ukazuje vývoj, který v posledních letech zaznamenala debata o měření PR mezi odborníky (vznik a aktualizace Barcelonských principů). Ve výzkumné části se práce věnuje vybranému případu pro studii, kterým se stala organizace Czechitas. Na analýzu současného měření komunikace v organizaci navazuje část, která popisuje praktickou práci s IEF a hodnotí jeho využitelnost....cs_CZ
dc.description.abstractMeasurement and evaluation of public relations and communication is the main topic of the thesis. This topic resonates strongly among academics and practitioners, especially in the last decade. However, there is still a significant discrepancy between what the theory recommends and the acceptance of these recommendations in practice. Therefore, the thesis focuses on one specific framework for measuring communication and, using a case study method, determines the applicability of this framework in practice. The aim of the research, which is carried out using the case study method, is to verify the applicability of the Integrated Evaluation Framework (IEF) in measuring and evaluating the communication of the non-profit organization Czechitas. In the theoretical chapters, the thesis offers the definition of PR and the main areas PR influence in organizations (image, reputation, identity, and brand). It furher describes the Czech non-profit sector and the specifics of it's marketing and PR activities. It presents the best-known theoretical models of PR measurement and evaluation as well as the progressthe debate on PR measurement among experts has seen in recent years. The analytical part of the thesis analyzes the selected case for the study, being the Czech non-profit organization Czechitas. The analysis of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectIntegrated Evaluation Frameworken_US
dc.subjectmeasurement and evaluation of communicationen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjectAMECen_US
dc.subjectPESOen_US
dc.subjectnon-profit sectoren_US
dc.subjectCzechitasen_US
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectIntegrovaný hodnotící rámeccs_CZ
dc.subjectměření a hodnocení komunikacecs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectAMECcs_CZ
dc.subjectPESOcs_CZ
dc.subjectneziskový sektorcs_CZ
dc.subjectCzechitascs_CZ
dc.titleMěření komunikace pomocí Integrovaného hodnotícího rámce A,ec na příkladu neziskové organizace Czechitascs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-02-01
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId246502
dc.title.translatedMeasuring communication using the Amec Integrated Evaluation Framework on the example of the non-profit organization Czechitasen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem měření a hodnocení efektivity public relations a komunikace. Toto téma především v poslední dekádě silně rezonuje mezi akademickou sférou i odborníky z praxe. Přesto stále existuje výrazný nesoulad mezi tím, co doporučuje teorie a mezi akceptací těchto doporučení v praxi. Proto se práce zaměřuje na jeden konkrétní rámec měření komunikace a pomocí případové studie zjišťuje použitelnost tohoto rámce v praxi. Cílem výzkumu, který je proveden metodou případové studie, je ověřit použitelnost Integrovaného hodnotícího rámce (Integrated Evaluation Framework, IEF) při měření a hodnocení komunikace neziskové organizace Czechitas. V teoretické části se práce věnuje definici oboru PR a hlavním oblastem, které pomáhá v organizacích rozvíjet (image, pověst, identita a značka). Dále pak popisuje český neziskový sektor a specifika marketingové komunikace a PR v něm. Uvádí nejznámější teoretické modely měření a evaluace PR a ukazuje vývoj, který v posledních letech zaznamenala debata o měření PR mezi odborníky (vznik a aktualizace Barcelonských principů). Ve výzkumné části se práce věnuje vybranému případu pro studii, kterým se stala organizace Czechitas. Na analýzu současného měření komunikace v organizaci navazuje část, která popisuje praktickou práci s IEF a hodnotí jeho využitelnost....cs_CZ
uk.abstract.enMeasurement and evaluation of public relations and communication is the main topic of the thesis. This topic resonates strongly among academics and practitioners, especially in the last decade. However, there is still a significant discrepancy between what the theory recommends and the acceptance of these recommendations in practice. Therefore, the thesis focuses on one specific framework for measuring communication and, using a case study method, determines the applicability of this framework in practice. The aim of the research, which is carried out using the case study method, is to verify the applicability of the Integrated Evaluation Framework (IEF) in measuring and evaluating the communication of the non-profit organization Czechitas. In the theoretical chapters, the thesis offers the definition of PR and the main areas PR influence in organizations (image, reputation, identity, and brand). It furher describes the Czech non-profit sector and the specifics of it's marketing and PR activities. It presents the best-known theoretical models of PR measurement and evaluation as well as the progressthe debate on PR measurement among experts has seen in recent years. The analytical part of the thesis analyzes the selected case for the study, being the Czech non-profit organization Czechitas. The analysis of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
dc.contributor.consultantOukropec, Jindřich
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV