Zobrazit minimální záznam

Options of Motivation to Exercise in Preschool Children with Diastasis Recti Abdominis
dc.contributor.advisorKnotková, Edita
dc.creatorČervenková, Anna
dc.date.accessioned2023-07-24T23:21:36Z
dc.date.available2023-07-24T23:21:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/181779
dc.description.abstractBACHELOR THESIS ABSTRACT First name and surname: Anna Červenková Supervisor: Mgr. Edita Knotková Title of the bachelor thesis: Options of Motivation to Exercise in Preschool Children with Diastasis Recti Abdominis Abstract: Motivation is one of the factors that affects the outcome of physical therapy, Motivation increases patient compliance during therapy and the associated adherence to exercise outside therapy. This thesis deals with the motivation to exercise and movement in general in preschool children. The goal was to search for possible motivational options that can be used to motivate children to move and then select those that correspond to the conditions of physical therapy. The practical part of this thesis is research, in which the influence of selected motivational options (motivational graphic cards and non-directive therapy) on children's motivation was examined. The children completed two individual therapies with the same exercises. The first took place without motivational options and the second with them. Motivation was assessed as the children's cooperation with the therapist (using a questionnaire for parents), the duration of the total therapy (by measuring time) and the children's subjective assessment (by graphic scale). 27 probands diagnosed with diastasis recti abdominis, on whom...en_US
dc.description.abstractBAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Anna Červenková Vedoucí práce: Mgr. Edita Knotková Název bakalářské: Možnosti motivace ke cvičení u předškolních dětí s diastázou musculi recti abdominis Abstrakt bakalářské: Motivace je jedním z faktorů, který ovlivňuje výsledek fyzioterapie. Motivace zvyšuje compliance pacientů během terapií a s tím spojenou adherenci ke cvičení mimo samotné terapie. Tato práce se zabývá motivací ke cvičení a pohybu obecně u předškolních dětí. Cílem bylo vyhledat možné motivační prvky, které se dají využít k motivování dětí k pohybu a následně vybrat takové, které odpovídají podmínkám fyzioterapie. Praktickou částí práce je výzkum. Byl zkoumán vliv vybraných prvků (motivační grafické karty a nedirektivně vedená terapie) na motivaci dětí. Ty absolvovaly dvě individuální terapie se stejnými cviky. První proběhla bez motivačních prvků a druhá s nimi. Motivace byla hodnocena jako spolupráce dětí s terapeutem (pomocí dotazníku pro rodiče), délka celkové terapie (měřením času) a subjektivní hodnocení dětí (grafickou škálou). Výzkumu se zúčastnilo 27 probandů s diagnostikovanou diastázou musculi recti abdominis, na které byla práce zaměřená. Výzkum pracoval se třemi hypotézami, ze kterých se dvě potvrdily. Platí, že spolupráce dětí byla lépe hodnocena při druhé terapii a že průměrné...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectpreschool childrenen_US
dc.subjectdiastasis rectus abdominisen_US
dc.subjectphysical therapyen_US
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectpředškolní dětics_CZ
dc.subjectdiastáza musculi recti abdominiscs_CZ
dc.subjectfyzioterapiecs_CZ
dc.titleMožnosti motivace ke cvičení u předškolních dětí s diastázou musculi recti abdominiscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-08
dc.description.departmentKlinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFNcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId245349
dc.title.translatedOptions of Motivation to Exercise in Preschool Children with Diastasis Recti Abdominisen_US
dc.contributor.refereeTichá, Monika
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFyzioterapiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysiotherapyen_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFNcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzioterapiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysiotherapyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Anna Červenková Vedoucí práce: Mgr. Edita Knotková Název bakalářské: Možnosti motivace ke cvičení u předškolních dětí s diastázou musculi recti abdominis Abstrakt bakalářské: Motivace je jedním z faktorů, který ovlivňuje výsledek fyzioterapie. Motivace zvyšuje compliance pacientů během terapií a s tím spojenou adherenci ke cvičení mimo samotné terapie. Tato práce se zabývá motivací ke cvičení a pohybu obecně u předškolních dětí. Cílem bylo vyhledat možné motivační prvky, které se dají využít k motivování dětí k pohybu a následně vybrat takové, které odpovídají podmínkám fyzioterapie. Praktickou částí práce je výzkum. Byl zkoumán vliv vybraných prvků (motivační grafické karty a nedirektivně vedená terapie) na motivaci dětí. Ty absolvovaly dvě individuální terapie se stejnými cviky. První proběhla bez motivačních prvků a druhá s nimi. Motivace byla hodnocena jako spolupráce dětí s terapeutem (pomocí dotazníku pro rodiče), délka celkové terapie (měřením času) a subjektivní hodnocení dětí (grafickou škálou). Výzkumu se zúčastnilo 27 probandů s diagnostikovanou diastázou musculi recti abdominis, na které byla práce zaměřená. Výzkum pracoval se třemi hypotézami, ze kterých se dvě potvrdily. Platí, že spolupráce dětí byla lépe hodnocena při druhé terapii a že průměrné...cs_CZ
uk.abstract.enBACHELOR THESIS ABSTRACT First name and surname: Anna Červenková Supervisor: Mgr. Edita Knotková Title of the bachelor thesis: Options of Motivation to Exercise in Preschool Children with Diastasis Recti Abdominis Abstract: Motivation is one of the factors that affects the outcome of physical therapy, Motivation increases patient compliance during therapy and the associated adherence to exercise outside therapy. This thesis deals with the motivation to exercise and movement in general in preschool children. The goal was to search for possible motivational options that can be used to motivate children to move and then select those that correspond to the conditions of physical therapy. The practical part of this thesis is research, in which the influence of selected motivational options (motivational graphic cards and non-directive therapy) on children's motivation was examined. The children completed two individual therapies with the same exercises. The first took place without motivational options and the second with them. Motivation was assessed as the children's cooperation with the therapist (using a questionnaire for parents), the duration of the total therapy (by measuring time) and the children's subjective assessment (by graphic scale). 27 probands diagnosed with diastasis recti abdominis, on whom...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFNcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV