Zobrazit minimální záznam

Electronic Study Text on Mathematical Methods Used in Physics
dc.contributor.advisorSnětinová, Marie
dc.creatorGregor, Pavel
dc.date.accessioned2023-07-24T16:12:44Z
dc.date.available2023-07-24T16:12:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/181794
dc.description.abstractThe main intention of this diploma thesis is to supplement existing study texts for the subjects Introduction to Mathematical Methods of Physics and Mathematical Methods in Physics with the missing parts. The diploma thesis deals with the partial derivative, the improper integral, the coordinate form of the curl operator, the formalism using the Kronecker and Levi-Civit symbol, and tensors. The work also includes a search for sources on the topic of textbook evaluation. Based on it, a questionnaire survey was conducted among students of physics teaching. The description of the preparation of this survey and its evaluation is also part of the thesis. 1en_US
dc.description.abstractHlavním záměrem této diplomové práce je doplnění stávajících studij- ních textů k předmětům Úvod do matematických metod fyziky a Matematické me- tody ve fyzice o chybějící partie. Diplomová práce pojednává o parciální derivaci, nevlastním integrálu, souřadnicovém tvaru operátoru rotace, formalismu využí- vajícím Kroneckerův a Levi-Civitův symbol a také o tenzorech. Součástí práce je rovněž rešerše zdrojů na téma hodnocení učebnic. Na jejím základě pak proběhlo dotazníkové šetření mezi studenty učitelství fyziky. Popis přípravy tohoto šetření a jeho vyhodnocení je taktéž součástí diplomové práce. 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectdifferential calculus|integral calculus|mathematical methods of physics|electronic textbook|textbook evaluationen_US
dc.subjectdiferenciální počet|integrální počet|matematické metody ve fyzice|elektronická učebnice|hodnocení učebniccs_CZ
dc.titleElektronický studijní text matematických metod využívaných fyzikoucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-08
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId244257
dc.title.translatedElectronic Study Text on Mathematical Methods Used in Physicsen_US
dc.contributor.refereeRyston, Matěj
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství fyziky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Education of Physics for Upper Secondary Schools with double curriculum study Teacher Education of Mathematics for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství fyziky pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Physics for Upper Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství fyziky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Education of Physics for Upper Secondary Schools with double curriculum study Teacher Education of Mathematics for Upper Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství fyziky pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Physics for Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním záměrem této diplomové práce je doplnění stávajících studij- ních textů k předmětům Úvod do matematických metod fyziky a Matematické me- tody ve fyzice o chybějící partie. Diplomová práce pojednává o parciální derivaci, nevlastním integrálu, souřadnicovém tvaru operátoru rotace, formalismu využí- vajícím Kroneckerův a Levi-Civitův symbol a také o tenzorech. Součástí práce je rovněž rešerše zdrojů na téma hodnocení učebnic. Na jejím základě pak proběhlo dotazníkové šetření mezi studenty učitelství fyziky. Popis přípravy tohoto šetření a jeho vyhodnocení je taktéž součástí diplomové práce. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe main intention of this diploma thesis is to supplement existing study texts for the subjects Introduction to Mathematical Methods of Physics and Mathematical Methods in Physics with the missing parts. The diploma thesis deals with the partial derivative, the improper integral, the coordinate form of the curl operator, the formalism using the Kronecker and Levi-Civit symbol, and tensors. The work also includes a search for sources on the topic of textbook evaluation. Based on it, a questionnaire survey was conducted among students of physics teaching. The description of the preparation of this survey and its evaluation is also part of the thesis. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantKolář, Petr
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV