Zobrazit minimální záznam

Assessment of the motor abilities of gymnasts and girls from school TV through individual Eurofit tests
dc.contributor.advisorKozáková, Alena
dc.creatorPojezná, Anna
dc.date.accessioned2023-07-24T17:30:58Z
dc.date.available2023-07-24T17:30:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182272
dc.description.abstractTite: Assessment of motor abilities of gymnasts and girls from school PE throught Eurofit tests. Aims: The aim of the work was to assess the level of motor skills in girls of younger school age who were tested using selected Eurofit tests. The theoretical part of the work deals with motor skills, the characteristics of gymnastics, the content of school TV and describes the concept of versatility. The research part focuses on comparing the level of motor skills in the tested girls. The results are presented graphically and in tables. Methods of work: The bachelor's thesis was processed as a quantitative research. 16 girls of younger school age were tested. The girls were tested with selected motor tests from the Eurofit test battery. Basic statistical analysis was used to process the collected data. Results: It is clear from the results that girls engaged in sports gymnastics and in whose training elements of versatility are included have a better level of motor skills than girls who encountered gymnastics only through physical education. Key words: motor skills, versatility, sports gymnastics, younger school age, physical education, testing, test batteryen_US
dc.description.abstractNázev: Posouzení motorických schopností gymnastek a dívek ze školní TV prostřednictvím vybraných testů Eurofit. Cíle práce: Cílem práce bylo posoudit úroveň motorických schopností u dívek mladšího školního věku, které byly testovány pomocí vybraných testů Eurofit. Teoretická část práce se zabývá motorickými schopnostmi, charakteristikou gymnastiky, obsahem školní TV a popisuje pojem všestrannost. Výzkumná část se zaměřuje na srovnání úrovně motorických schopností u testovaných dívek. Výsledky jsou prezentovány graficky a v tabulkách. Metody zpracování dat: Bakalářská práce byla zpracována jako kvantitativní výzkum. Bylo testováno 16 dívek mladšího školního věku. U dívek se testovaly vybrané motorické testy z testové baterie Eurofit. Pro zpracování nasbíraných dat byly použita základní statistická analýza. Výsledky práce: Z výsledků je zřejmé, že dívky věnující se sportovní gymnastice a do jejichž tréninku jsou zařazovány prvky všestrannosti mají lepší úroveň motorických schopností než dívky, které se s gymnastikou setkaly pouze prostřednictvím tělesné výchovy. Klíčová slova: motorické schopnosti, všestrannost, sportovní gymnastika, mladší školní věk, tělesná výchova, testování, testová bateriecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmotor skillsen_US
dc.subjectversatilityen_US
dc.subjectsports gymnasticsen_US
dc.subjectyounger school ageen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.subjecttest batteryen_US
dc.subjectmotorické schopnostics_CZ
dc.subjectvšestrannostcs_CZ
dc.subjectsportovní gymnastikacs_CZ
dc.subjectmladší školní věkcs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjecttestovánícs_CZ
dc.subjecttestová bateriecs_CZ
dc.titlePosouzení motorických schopností gymnastek a dívek ze školní TV prostřednictvím jednotlivých testů Eurofitcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-16
dc.description.departmentKatedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Gymnastics and Combat Sportsen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId244562
dc.title.translatedAssessment of the motor abilities of gymnasts and girls from school TV through individual Eurofit testsen_US
dc.contributor.refereeKolbová, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Gymnastics and Combat Sportsen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Posouzení motorických schopností gymnastek a dívek ze školní TV prostřednictvím vybraných testů Eurofit. Cíle práce: Cílem práce bylo posoudit úroveň motorických schopností u dívek mladšího školního věku, které byly testovány pomocí vybraných testů Eurofit. Teoretická část práce se zabývá motorickými schopnostmi, charakteristikou gymnastiky, obsahem školní TV a popisuje pojem všestrannost. Výzkumná část se zaměřuje na srovnání úrovně motorických schopností u testovaných dívek. Výsledky jsou prezentovány graficky a v tabulkách. Metody zpracování dat: Bakalářská práce byla zpracována jako kvantitativní výzkum. Bylo testováno 16 dívek mladšího školního věku. U dívek se testovaly vybrané motorické testy z testové baterie Eurofit. Pro zpracování nasbíraných dat byly použita základní statistická analýza. Výsledky práce: Z výsledků je zřejmé, že dívky věnující se sportovní gymnastice a do jejichž tréninku jsou zařazovány prvky všestrannosti mají lepší úroveň motorických schopností než dívky, které se s gymnastikou setkaly pouze prostřednictvím tělesné výchovy. Klíčová slova: motorické schopnosti, všestrannost, sportovní gymnastika, mladší školní věk, tělesná výchova, testování, testová bateriecs_CZ
uk.abstract.enTite: Assessment of motor abilities of gymnasts and girls from school PE throught Eurofit tests. Aims: The aim of the work was to assess the level of motor skills in girls of younger school age who were tested using selected Eurofit tests. The theoretical part of the work deals with motor skills, the characteristics of gymnastics, the content of school TV and describes the concept of versatility. The research part focuses on comparing the level of motor skills in the tested girls. The results are presented graphically and in tables. Methods of work: The bachelor's thesis was processed as a quantitative research. 16 girls of younger school age were tested. The girls were tested with selected motor tests from the Eurofit test battery. Basic statistical analysis was used to process the collected data. Results: It is clear from the results that girls engaged in sports gymnastics and in whose training elements of versatility are included have a better level of motor skills than girls who encountered gymnastics only through physical education. Key words: motor skills, versatility, sports gymnastics, younger school age, physical education, testing, test batteryen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV