Zobrazit minimální záznam

Processes in the advertising agency Dentsu Czech Republic
dc.contributor.advisorMoravcová, Hana
dc.creatorJelínek, Jakub
dc.date.accessioned2023-07-24T11:37:29Z
dc.date.available2023-07-24T11:37:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182433
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to describe business processes in the advertising agency Dentsu Czech Republiv and to infer employees contentment with the setting of the business processes based on an internal survey. Theoretical part describes business processes and process management, then delineate new ways of management, continues with the description of adverting agencies and the business processes they use and lastly summarize history and present of the advertising agency Dentsu. The practical part of the thesis analyzes internal materiál of the project office in Dentsu Czech Republic and describes business processes in the company. Simultaneously evaluates internal survey of employees contentment with the business processes. Lastly carries out the McKinsey 7S strategic analysis.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl popsat procesy v marketingové agentuře Dentsu Czech Republic a dále pomocí interního dotazníku zjistit, jak jsou zaměstnanci s nastavením procesů spokojení. Teoretická část popisuje teorii podnikových procesů a procesního řízení, dále popisuje směry moderního managementu, následně se soustředí na marketingové agentury a procesy, které tradičně využívají, a nakonec shrnuje historii a současnost marketingové agentury Dentsu. Praktická část práce analyzuje interní podklady projektové kanceláře Dentsu Czech Republic a popisuje nastavení firemních procesů. Zároveň vyhodnocuje interní dotazník spokojenosti zaměstnanců s procesy. Nakonec provádí strategickou analýzu McKinseyho 7S.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBusiness processen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectleadershipen_US
dc.subjectmarketing agencyen_US
dc.subjectDentsuen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectPodnikový procescs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectřízenícs_CZ
dc.subjectmarketingová agenturacs_CZ
dc.subjectDentsucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.titleProcesy v reklamní agentuře Dentsu Czech Republiccs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251850
dc.title.translatedProcesses in the advertising agency Dentsu Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce si klade za cíl popsat procesy v marketingové agentuře Dentsu Czech Republic a dále pomocí interního dotazníku zjistit, jak jsou zaměstnanci s nastavením procesů spokojení. Teoretická část popisuje teorii podnikových procesů a procesního řízení, dále popisuje směry moderního managementu, následně se soustředí na marketingové agentury a procesy, které tradičně využívají, a nakonec shrnuje historii a současnost marketingové agentury Dentsu. Praktická část práce analyzuje interní podklady projektové kanceláře Dentsu Czech Republic a popisuje nastavení firemních procesů. Zároveň vyhodnocuje interní dotazník spokojenosti zaměstnanců s procesy. Nakonec provádí strategickou analýzu McKinseyho 7S.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to describe business processes in the advertising agency Dentsu Czech Republiv and to infer employees contentment with the setting of the business processes based on an internal survey. Theoretical part describes business processes and process management, then delineate new ways of management, continues with the description of adverting agencies and the business processes they use and lastly summarize history and present of the advertising agency Dentsu. The practical part of the thesis analyzes internal materiál of the project office in Dentsu Czech Republic and describes business processes in the company. Simultaneously evaluates internal survey of employees contentment with the business processes. Lastly carries out the McKinsey 7S strategic analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV