Zobrazit minimální záznam

Concept of marketing strategy of the brand Ifé
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorŠputová, Natálie
dc.date.accessioned2023-07-24T15:09:28Z
dc.date.available2023-07-24T15:09:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182474
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on designing the marketing strategy for Ifé hand made, a small jewelry workshop. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, the concept of marketing strategy is defined using professional literature, with emphasis on the different phases of its development and its categorization based on the marketing mix. The practical part of the thesis applies the theoretical knowledge gained to Ifé hand-made. A situational analysis is conducted to examine both the internal and external environment of the company. This analysis involves the use of PESTE analysis, Porter's Five Forces model, and the Value Chain. The outcomes of these analyses are summarized in a SWOT analysis. Furthermore, a questionnaire survey is conducted to investigate the purchasing behavior of individuals from the Moravian-Silesian region in relation to jewelry. The thesis culminates in a proposed marketing strategy based on the tools of the marketing mix. This proposal is based on the findings from the situational analysis and questionnaire survey.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie malé šperkařské dílny Ifé hand made. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část na základě odborné literatury vymezuje pojem marketingová strategie, zabývá se jednotlivými fázemi její tvorby a dále se věnuje rozdělení strategií podle marketingového mixu. Na teoretickou část práce navazuje část praktická, jež je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu šperkařské dílny Ifé. V rámci praktické části je provedena situační analýza, která zkoumá vnější i vnitřní prostředí firmy pomocí analýz PESTE, Porterova modelu pěti sil a hodnototvorného řetězce. Výsledky z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Dále je proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření, jež zkoumá nákupní chování občanů z Moravskoslezského kraje ve vztahu ke šperkům. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie podle nástrojů marketingového mixu, jež vychází z provedených analýz a dotazníkového šetření.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleNávrh marketingové strategie značky Ifécs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251856
dc.title.translatedConcept of marketing strategy of the brand Iféen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie malé šperkařské dílny Ifé hand made. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část na základě odborné literatury vymezuje pojem marketingová strategie, zabývá se jednotlivými fázemi její tvorby a dále se věnuje rozdělení strategií podle marketingového mixu. Na teoretickou část práce navazuje část praktická, jež je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu šperkařské dílny Ifé. V rámci praktické části je provedena situační analýza, která zkoumá vnější i vnitřní prostředí firmy pomocí analýz PESTE, Porterova modelu pěti sil a hodnototvorného řetězce. Výsledky z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Dále je proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření, jež zkoumá nákupní chování občanů z Moravskoslezského kraje ve vztahu ke šperkům. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie podle nástrojů marketingového mixu, jež vychází z provedených analýz a dotazníkového šetření.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis focuses on designing the marketing strategy for Ifé hand made, a small jewelry workshop. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, the concept of marketing strategy is defined using professional literature, with emphasis on the different phases of its development and its categorization based on the marketing mix. The practical part of the thesis applies the theoretical knowledge gained to Ifé hand-made. A situational analysis is conducted to examine both the internal and external environment of the company. This analysis involves the use of PESTE analysis, Porter's Five Forces model, and the Value Chain. The outcomes of these analyses are summarized in a SWOT analysis. Furthermore, a questionnaire survey is conducted to investigate the purchasing behavior of individuals from the Moravian-Silesian region in relation to jewelry. The thesis culminates in a proposed marketing strategy based on the tools of the marketing mix. This proposal is based on the findings from the situational analysis and questionnaire survey.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV