Zobrazit minimální záznam

Fans Perception of the brand equity of the HC Sparta Praha
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorTománek, Dominik
dc.date.accessioned2023-07-24T12:51:17Z
dc.date.available2023-07-24T12:51:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182516
dc.description.abstractTitle: Fans' perception of the brand equity of the HC Sparta Praha Objectives: The primary aim of this thesis is to find out how the fans of HC Sparta Prague perceive the equity of this brand. The research will be conducted on the basis of quantitative research, which will be carried out specifically by means of electronic questioning. Methods: The thesis itself is based on theoretical knowledge related to the given topic, specifically the topic of brand equity, and to determine the perception of the brand value of HC Sparta Praha is used marketing research based on quantitative method of questioning, specifically electronic questioning. Results: The results of the research show that the fans of HC Sparta Prague are overwhelmingly men, a large part of whom have supported the club for more than 10 years. This group of fans is very loyal to the club, which is reflected in their frequent attendance at HC Sparta Praha home games, the purchase of merchandising items, and last but not least, the fact that being a fan of HC Sparta Praha is the most important reason for them to attend HC Sparta Praha home games. On the other hand, according to the results, the biggest current problem of HC Sparta Prague seems to be building its new younger fan base. Key words: brand equity, image, loyalty, merchandising,...en_US
dc.description.abstractNázev: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušekcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectbrand equityen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectmerchandisingen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectfanen_US
dc.subjectbrand equitycs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectloajalitacs_CZ
dc.subjectmerchandisingcs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectfanoušekcs_CZ
dc.titleVnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanouškycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-21
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId246487
dc.title.translatedFans Perception of the brand equity of the HC Sparta Prahaen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušekcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Fans' perception of the brand equity of the HC Sparta Praha Objectives: The primary aim of this thesis is to find out how the fans of HC Sparta Prague perceive the equity of this brand. The research will be conducted on the basis of quantitative research, which will be carried out specifically by means of electronic questioning. Methods: The thesis itself is based on theoretical knowledge related to the given topic, specifically the topic of brand equity, and to determine the perception of the brand value of HC Sparta Praha is used marketing research based on quantitative method of questioning, specifically electronic questioning. Results: The results of the research show that the fans of HC Sparta Prague are overwhelmingly men, a large part of whom have supported the club for more than 10 years. This group of fans is very loyal to the club, which is reflected in their frequent attendance at HC Sparta Praha home games, the purchase of merchandising items, and last but not least, the fact that being a fan of HC Sparta Praha is the most important reason for them to attend HC Sparta Praha home games. On the other hand, according to the results, the biggest current problem of HC Sparta Prague seems to be building its new younger fan base. Key words: brand equity, image, loyalty, merchandising,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV