Zobrazit minimální záznam

Comparation of marketing communication and positioning of the company Burger King in Czech republic and USA in the period of 2019-2021
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorUtíkal Řeháková, Adéla
dc.date.accessioned2023-07-24T11:40:37Z
dc.date.available2023-07-24T11:40:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182642
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the comparison of the marketing communication of Burger King in the Czech Republic and the USA in the years 2019-2021. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic marketing concepts such as marketing mix and communication mix. Furthermore, it presents Hofstede's theory of cultural dimensions applied to the Czech Republic and the USA and states the influence of psychological aspects on the perception of marketing communication. At the end of the theoretical part, the functioning of fast food restaurants and their anchoring in the legal system of both countries is presented. In the practical part, an analysis of Burger King's communication mix for the given countries was carried out, as well as a subsequent analysis of individual marketing campaigns that took place in the selected time period. Subsequently, a comparison of findings was made for individual countries, from which final recommendations for Burger King communication in the Czech Republic were drawn.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový mix a komunikační mix. Dále představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí aplikovanou na Českou republiku a USA a uvádí vliv psychologických aspektů na vnímání marketingové komunikace. V závěru teoretické části je představeno fungování fastfoodových restaurací a jejich ukotvení v právním systému obou zemí. V praktické části byla provedena analýza komunikačního mixu společnosti Burger King pro dané země a také následná analýza jednotlivých marketingových kampaní, které se uskutečnily ve vybraném období. Následně byla provedena komparace poznatků k jednotlivým zemím, ze které byla vyvozena závěrečná doporučení pro komunikaci Burger King v České republice.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBurger Kingen_US
dc.subjectfast fooden_US
dc.subjectMcDonald'sen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcomparison of marketing communicationen_US
dc.subjectBurger Kingcs_CZ
dc.subjectfast foodcs_CZ
dc.subjectMcDonald'scs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomparace marketingové komunikacecs_CZ
dc.titleKomparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-22
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId246595
dc.title.translatedComparation of marketing communication and positioning of the company Burger King in Czech republic and USA in the period of 2019-2021en_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový mix a komunikační mix. Dále představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí aplikovanou na Českou republiku a USA a uvádí vliv psychologických aspektů na vnímání marketingové komunikace. V závěru teoretické části je představeno fungování fastfoodových restaurací a jejich ukotvení v právním systému obou zemí. V praktické části byla provedena analýza komunikačního mixu společnosti Burger King pro dané země a také následná analýza jednotlivých marketingových kampaní, které se uskutečnily ve vybraném období. Následně byla provedena komparace poznatků k jednotlivým zemím, ze které byla vyvozena závěrečná doporučení pro komunikaci Burger King v České republice.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis deals with the comparison of the marketing communication of Burger King in the Czech Republic and the USA in the years 2019-2021. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic marketing concepts such as marketing mix and communication mix. Furthermore, it presents Hofstede's theory of cultural dimensions applied to the Czech Republic and the USA and states the influence of psychological aspects on the perception of marketing communication. At the end of the theoretical part, the functioning of fast food restaurants and their anchoring in the legal system of both countries is presented. In the practical part, an analysis of Burger King's communication mix for the given countries was carried out, as well as a subsequent analysis of individual marketing campaigns that took place in the selected time period. Subsequently, a comparison of findings was made for individual countries, from which final recommendations for Burger King communication in the Czech Republic were drawn.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV